Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:24:03 GMT

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۱۶۱۵

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، عصر امروز آرای خود را در خصوص برخی تیم ها صادر کرد.

*پس از شکایت محمد ناظم الشریعه درخصوص مطالبی که فرهاد فخیم درباره وی مطرح کرده بودند؛ کمیته انضباطی پس از بررسی فرهاد فخیم را به 20 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.

*کمیته انضباطی پس از بررسی کامل پرونده تخلفات تماشاگران منتسب به تیم فوتبال خونه به خونه بابل در مسابقه جام حذفی در تاریخ 11 شهریور ماه در ورزشگاه شیمرغ با میزبانی این تیم در دیدار با شاهین بوشهر و همچنین تخلفاتی دیگر در دیدار برابرگل گهر سیرجان در 16 شهریورماه، این کمیته اعلام کرد که تیم خونه به خونه بابل به توبیخ کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای قطعی است. پرونده در خصو تخلفات تماشاگر متخلف مفتوح می باشد و با صدور این رای از دستور موقت شماره 417 روز 12 شهریورماه رفع اثر می شود.

*دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس برگزار و از سوی یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، طبق ماده 54 مقررات انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

افشین کمائی، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به تصمیم داور و درگیری با مربی تیم مقابل که منجر اخراج وی شد. این مربی به توبیخ کتبی و 20میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید مطهری، مربی تیم پیکان به دلیل درگیری مربی تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی با تیم داوری، به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین  این تیم پس از پایان مسابقه به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و نماینده و پرتاب اشیا، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی رقابت های لیگ برتر سرپرست تیم فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

 به گزارش گروه ورشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛  دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب