Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@17:06:22 GMT

مربی الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۱۷۵۶

ساعت 24- مربی تیم الدحیل می‌گوید تیمش به دلیل اشتباهات فردی بازیکنانش مقابل پرسپولیس شکست خورد.

نادی ال داوود مربی تیم فوتبال الدحیل پس از شکست مقابل پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از استقبال بی‌نظیر ایرانی‌ها تشکر می‌کنم. این نتیجه در این سطح بالا اتفاق می‌افتد و طبیعی است. گل اول به ما انگیزه داد و خوشحال بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشه‌های ما در نیمه اول به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: داور عملکرد خوبی داشت اما بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد.تیم ما اشتباهات زیادی داشت و روی اشتباهات فردی گل خوردیم و باختیم. نتیجه به ضرر ما بود اما پرسپولیس تیم قدرتمندی بود و ما آن را در زمین دیدیم.

او درباره حاضر نشدن معلول در نشست خبری اظهار کرد: ما برای خبرنگاران احترام قائلیم. معلول در جریان بازی آنقدر فریاد زد که دیگر توانایی صحبت در این کنفرانس را نداشت اما من اینجا هستم و به سوالات پاسخ خواهم داد.

داوود درباره بی‌برنامگی تیمش در نیمه دوم تصریح کرد: هیچ تیمی بدون نقشه وارد زمین نمی‌شود.در نیمه اول به گل رسیدیم. نقشه ما در نیمه دوم زدن گل دوم بود اما اشتباهات فردی مقابل تیمی مثل پرسپولیس مساوی شکست است. نقشه ما عملی نشد و متاسفانه شکست خوردیم.

وی درباره بسته بودن پنجره پرسپولیس و دست باز تیمش برای جذب بازیکنان با کیفیت: دو بازیکن خود در اختیار نداشتیم. ما یک بازیکن خارجی خوب داشتیم. ما بازی خوبی ارائه دادیم اما پرسپولیس بیکار نبود و خوب عمل کرد. فوتبال همین است و این بار پرسپولیس بود که توانست ما را شکست دهد.

داوود درباره نیمکت‌نشینی یوسف العربی عنوان کرد: یوسف بازیکن بزرگ و گلزن خوبی است. نیمکت‌نشینی العربی تاکتیکی بود. ما می‌خواستیم از کند بودن دفاع پرسپولیس استفاده کنیم و توپ پشت دفاع ارسال کنیم اما موفق نشدیم.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!