Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:42:35 GMT

بخش خبری 20:30 مورخ 26 شهریور ماه 97 + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۱۸۱۲

بخش خبری 20:30 مورخ 26 شهریور ماه 97 + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش خبری 20:30 به موضوعات مختلفی از جمله  تشییع شهدای گمنام  ،داغ های مجازی    و... پرداخته است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

بیشتر بخوانید: بخش خبری 20:30 مورخ 23 شهریور ماه 97 + فیلم

انتهای پیام/

بخش خبری بیست وسی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم بیست وسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه اصلاح موادی از قانون کار به هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد با اعلام این خبر اظهارکرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ با کارگران و با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، کارگروه امنیت شغلی کارگران و ساماندهی قرارداد‌های کار مدت موقت متشکل از نمایندگان تشکل‌های عالی کارگری و کارفرمایی، دیوان عدالت اداری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و اساتید دانشگاه تشکیل شد.

وی توضیح داد: پس از تصویب کلیات لایحه مذکور در «کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی هیات دولت»، جهت تدوین جزئیات لایحه، به موجب نامه شماره ۶۱۲۱۹۴۴۵۲۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ دبیر هیات دولت به وزارت متبوع عودت شد.

رعیتی فرد ادامه داد: متعاقب آن مجدداً با تشکیل نشست‌های متعدد با صاحب‌نظران اقتصادی و تشکل‌های عالی کارگری و کارفرمایی، جزئیات لایحه نیز تدوین و به موجب نامه شماره ۲۱۷۶۷۸ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ به حضور دبیر هیات دولت ارسال شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هم اکنون بررسی جزئیات لایحه اصلاح موادی از قانون کار در دستور کار «کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی» هیات دولت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس لایحه پیشنهادی اصلاحات و الحاقات مهمی بر مواد ۷، ۹، ۱۰، ۲۴ و ۲۷ قانون کار مبتنی بر نحوه انعقاد و خاتمه قرارداد‌های کار وارد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه ممنوع است
  • (تصویر) تقویم کامل سال ۱۴۰۳ + مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها
  • «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود
  • ارسال لایحه اصلاح موادی از قانون کار به هیئت دولت
  • زمان نام نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • پرسپولیس به بانک ملی واگذار می‌شود
  • اطلاعیه فرابورس ایران در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس
  • مدیرعامل شرکت وبشهر: سال ۱۴۰۲ رکوردهای تاریخی در تولید و کشف بازارهای جدید ثبت کردیم