Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: گریه کردن برای امام حسین(ع) مانع از نفوذ شیطان بر قلب و جوارح انسان می‌شود و آثار معنوی آن انسان را بیشتر به خدا نزدیک می‌کند.
وی افزود: روایات متعددی درباره اشک ریختن در نیمه شب از خوف خدا وجود دارد که حسنات زیادی درباره آن بیان شده است، ولی بر اساس روایات معصومین(ع) آثار و حسنات بیشتری برای گریه بر امام حسین(ع) بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه با بیان این که آثار و برکات گریه بر سیدالشهدا(ع) در دنیا، برزخ و قیامت وجود دارد، اعلام کرد: شیطان تمام تلاش خود را برای آلوده کردن انسان‌ها به رذایل اخلاقی به کار می‌برد تا با خروج از چتر ولایت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع)، تمام وجود او ظلمانی می‌شود.
وی با بیان این که ولایت‌مداری اهل‌بیت(ع) از طریق انسان‌ها گسترش می‌یابد، عنوان کرد: زمانی که انسان ولایت خدا، پیامبر(ع) و اهل‌بیت(ع) را بپذیرد، زبان و عمل او نشر دهنده معارف الهی است.
حجت‌الاسلام رهبر تولی و تبری را ابزاری برای قرار داشتن در جنود الهی دانست و بیان کرد:‌ همان طور که شیطان ظلمات را به قلب انسان نفوذ می‌دهد، معصومان(ع) نیز نور را به دل انسان تابانده و او را از ظلمت نجات می‌دهند.
وی با بیان اینکه شیطان برای به تاریکی کشاندن انسان، تلاش می‌کند تا ارتباط او را با منبع نور الهی قطع کند، افزود: اگر انسان به نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) وصل شود، گرفتار ظلمت و قصاوت قلب نمی‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در پایان، حب نبی اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) را ریشه خوبی‌ها دانست و یادآور شد: علت این که گریه بر سید‌الشهدا(ع) قلب را زنده می‌کند،‌ این است که چنین گریه‌ای انسان را به ولایت نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می‌رساند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی عزاداری امام حسین حجت الاسلام حسن رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش آستان نیوز، اجتماع مردمی «وعده صادق» سه شنبه 28 فروردین ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده آغاز می‌شود و با رجزخوانی حسین طاهری از مداحان مشهور کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

شعرخوانی آئینی توسط  سید هاشم وفایی و قرائت دعای توسل با نوای احد سبزی از مداحان اهل بیت (ع) پایان بخش این مراسم باشکوه خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود