Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 26 دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 48 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی به منظور برخورد قاطع پلیس با تخلف های رانندگی و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار تمامی راه های ارتباطی این استان را رصد می کنند.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی افزود: با عنایت به مصادف شدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش بینی افزایش چشمگیر حجم سفر در جاده ها، پلیس راه استان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در تمامی راه های ارتباطی استان برقرار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام عالی انتظامی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک استان و تردد وسایل نقلیه موجود از استان های غربی، مرکزی، شمالی و شمال غرب کشور در آن، از فردا /سه شنبه/ تا 31 شهریور ماه جاری به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و سفری ایمن برای مسافران و رانندگان، پلیس راه استان تدابیر خاص و لازم را در این زمینه به عمل می آورد.
سردار محمودی با اشاره به استقرار 6 ایستگاه پلیس راه جاده ای، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به تردد روزانه 2 هزار دستگاه اتوبوس در سطح جاده های استان، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافری، به خصوص اتوبوس ها با سامانه کنترل هوشمند صورت خواهد پذیرفت.
این مسئول انتظامی یادآور شد: رانندگان قبل از سفر نسبت به سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و در زمان رانندگی سرعت مجاز را رعایت کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی نیز پرهیز کنند.
سردار محمودی در پایان افزود: به رانندگان همچنین توصیه می شود به ازای هر 2 ساعت رانندگی 30 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي گشت پليس فرمانده انتظامي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان