Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@05:32:26 GMT

مدل‌های شیک و جدید جلیقه دخترانه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۱۹۶

مدل‌های شیک و جدید جلیقه دخترانه

جلیقه‌های دخترانه یکی از مدل لباس‌هایی هستند که دختران با سلیقه‌های خاص آن‌ها را انتخاب می کنند، برای خوشتیپی با جلیقه باید روش ست کردن آن با دامن و یا شلوار را بدانید. جلیقه‌های اسپرت با شلوار و جلیقه‌های مجلسی با دامن ست می شوند، برای داشتن استایل شیک با جلیقه می توانید از مدل جلیقه‌های زیر ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





جلیقه‌های دخترانه انواع مختلفی دارند از جمله اسپرت، مجلسی، سنتی، جین، نگین دار، کوتاه، بلند و ... که هر کدام در موقعیت‌های خاص قابل استفاده هستند. اگر جزو علاقمندان به لباس‌های جین هستید می توانید از ست جلیقه و شلوار جین استفاده کنید که استایل اسپرت و دخترانه‌ای به شما می بخشد.


اگر جلیقه و دامن را به عنوان لباس مجلسی انتخاب کرده اید بهتر است جلیقه و دامن تان همرنگ باشند، اما رنگ لباسی که قرار است زیر جلیقه بپوشید متفاوت باشد مثلا جلیقه و دامن مشکی با بلوز سفید.             منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس لباس دخترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به تنش‌ ها در خاورمیانه دامن نزند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، وزیر خارجه انگلیس از رژیم صهیونیستی خواست به تنش ها در منطقه خاورمیانه دامن نزد.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواست به تلافی جویی ضد ایران نپردازد و ایده حمله به ایران را کنار بگذارد.

وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگوب با شبکه تلویزیونی بی بی سی مدعی شد: تصور می‌کنم کاملاً موجه است که اسرائیل فکر کند که باید پاسخ دهد چون آنها مورد حمله قرار گرفته‌اند ولی ما از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به صورت منطقی فکر کنند.

در حالی که رژیم صهیونیستی بیش از ۶ ماه است با حمله و تجاوز به غزه هزاران انسان بی گناه را گرفته، کامرون در اظهاراتی ادعایی گفت که از رژیم صهیونیستی می‌خواهد به تنش‌ها در منطقه دامن نزند.

وزیر خارجه انگلیس همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همکاری با متحدانش، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را مورد بررسی قرار خواهد داد. کامرون به این رژیم توصیه کرد تمرکز خود را بر توافق آتش بس با حماس قرار دهد.

دیگر خبرها

  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • اسرائیل به تنش‌ ها در خاورمیانه دامن نزند