Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:06:51 GMT

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۲۱۹

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معرفی شد

آبادان - ایرنا - مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: هماد سامری در فصل جاری هدایت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان را بر عهده خواهد داشت.

احمد پارو دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سامری سال ها هدایت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان را بر عهده داشت و با این تیم به موفقیت نیز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سامری تنها گزینه باشگاه شرکت پالایش نفت آبادان برای هدایت تیم بسکتبال این باشگاه بود و تمرینات تیم برای حضور در لیگ برتر زیر نظر وی بزودی آغاز می شود.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنان جدید تیم نیز با نظر کادر فنی جذب می شوند و مذاکرات با بازیکنان مورد نظر نیز آغاز شده است.
پارو تصریح کرد: یکی از اهداف باشگاه در فصل جاری استفاده از بازیکنان بومی در کنار بازیکنان با تجربه و ملی پوش است.
وی اظهار داشت: سعی داریم تیمی را روانه رقابت های لیگ برتر بسکتبال کنیم که نتایج قابل قبولی کسب کند و در رده های بالای جدول قرار بگیریم.
پارو با اشاره به روند صعودی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در سال های اخیر افزود: با توجه به روندی که بسکتبال پالایش نفت در سال های اخیر داشته انتظارات از این تیم بالاست ولی امسال تیم بر اساس بودجه ای که تعریف شده بسته خواهد شد.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان دارای 2 عنوان نایب قهرمانی و یک مقام چهارمی در لیگ برتر است.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از سوم آبان ماه جاری با شرکت 12 تیم آغاز می شود.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال پالايش نفت آبادان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال

به گزاش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

* در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

* در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

* همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

* شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

کد خبر 6080716

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد