Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع ماه محرم خبر داد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع ماه محرم خبر داد.
احسان بیسادی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت: با مشارکت ستاد مدیریت محله معاونت اجتماعی و فرهنگی، معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران سوگواره عکس موبایلی "محرم محله ما" با موضوع عزاداری سید و سالار شهیدان در محله‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیسادی خاطر نشان کرد: ایام ماه محرم و به ویژه دهه اول آن شاهد صحنه‌های به یاد ماندنی از شور و حماسه حضور مردم در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه اسلام هستیم که با استفاده از ظرفیت فنآوری‌های جدید این لحظات خاطره انگیز ثبت و ماندگار می‌شود. به همین منظور با اعلام فراخوان مسابقه عکس موبایلی با عنوان "محرم محله ما" مردم را به شرکت در این مسابقه فرهنگی دعوت می‌نماییم.
وی در تشریح این برنامه فرهنگی افزود:موضوعات سوگواره شامل مراسم و آیین‌های عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام در کل شهر تهران، دسته‌های عزاداری، برپاشدن خیمه‌ها و تکیه ها، آماده سازی و پخش نذورات حضور مردم در مساجد و تکایای محل است.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران تصریح کرد: آثار برگزیده این سوگواره در مراسمی که مقارن با اربعین امام شهیدان برگزار خواهد شد در گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های برگزیده و پرتردد مترو و فضای تبلیغات سطح شهر تهران به نمایش در خواهد آمد و از برگزیدگان این سوگواره با حضور مسئولین و مقامات شهری تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: جایزه نفر اول مسابقه عکس موبایلی "محرم محله ما" سفر هفت روزه به عتبات عالیات به همراه یک نفر، نفر دوم سفر هفت روزه و نفر سوم سفر پنج روزه به عتبات عالیات می‌باشد. هم چنین جوایز نفرات چهارم تا دهم این مسابقه فرهنگی به صورت نقدی و امکان استفاده رایگان از خدمات شهرداری تهران خواهد بود.

بیسادی درخصوص نحوه شرکت در این مسابقه گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت mahalleyema.ir ضمن آگاهی از شرایط مسابقه، فرم درخواست را تکمیل نمایند و از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوند.
احسان بیسادی در انتها با اشاره به زمان ارسال به موقع آثار در موعد تعیین شده گفت: ۱۰ مهر ماه ۹۷ را آخرین مهلت برای ارسال آثار اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو شهر تهران محرم مسابقه عکس عکاسی با موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی میرطاهری دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» گفت: رویداد فرهنگی مسابقه پارس آرا با هدف ارایه طرح‌های شخصیت‌ها و ایده‌های برتر در بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس، ۱۹ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ملی پارس آرا به مرحله سوم رسیده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم به گونه‌ای طرح‌ریزی شد که از یک سو طراحان شخصیت، خالقان کاراکتر بتوانند طرح خودشان را برای کسب و کارهای حوزه بازارپردازی ارائه بدهند به نوعی که با همرسانی هر صاحب شخصیت با این کسب و کارهای فرهنگ بنیان بتوانیم یک شریک تجاری برای هر طرح شخصیت با هدف توسعه زنجیره‌ای از محصولات حول محور هر شخصیت اتفاق بیفتد.

دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» در ادامه گفت: مرحله سوم پارس آرا در قالب یک نشست تخصصی ارایه می‌شود که در بستر بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود و در این جلسه صاحبان طرح‌های شخصیت در مورد ظرفیت‌های شخصیت از حیث اقتصادی، فرهنگی بر روی سبک زندگی فرزندان نسل آینده تولید و خلق شده است، ارائه خودشان را به این کسب و کارها انجام خواهند داد و از بین این طرح‌ها طرحی که ظرفیت بیشتری دارد انتخاب می‌شود و در پایان‌ای نشست در صورتیکه طرح شخصیت انتخاب شود وارد مرحله بعدی می‌شود.

میرطاهری گفت: مرحله بعد پویش رسانه‌ای این شخصیت هاست که شبکه پویا در این زمینه به معرفی این شخصیت‌ها می‌پردازد و در مرحله نهایی برای هر شخصیت در نمایشگاه پایانی غرفه‌ای برپا می‌شود و به فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی و ذی‌نفعان اقتصادی فرهنگ و هنر معرفی می‌شوند. در اختتامیه نمایشگاه پایانی که به این منظور برگزار می‌شود، «جایزه روزبه» به برترین طرح شخصیت سال که با رأی مخاطب عمومی، ذینفعان اقتصادی فرهنگ و هنر و فعالان صنایع فرهنگی انتخاب شده است، اعطا می‌شود.

کد خبر 6097332 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)