Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال استقلال ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید و موجب حذف استقلال از آسیا شد.

به گزارش مشرق، ت

تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت تا استقلال با توجه به شکست 3 بر یک در بازی رفت حذف شود. گل‌های این بازی توسط اکرم عفیف (27) و بغداد بونجاح (2+90) برای السد و روح‌الله باقری (32) و مرتضی تبریزی (49) برای استقلال به ثمر رسید.

ترکیب السد: مشعل عیسی، پدرو کوریا، بوعلم خوخی، حمید اسماعیل، عبدالکریم حسن (علی اسد - 4+90)، گابی، وو یونگ جونگ (سالم الحجری - 4+90)، ژاوی، حسن الهیدوس (یاسر ابوبکر - 70)، اکرم عفیف و بغداد بونجاح.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام (وریا غفوری - 76)، مهدی قائدی (اللهیار صیادمنش - 46)، مرتضی تبریزی و روح الله باقری (آرمین سهرابیان - 56).

داور: محمد تقی الجعفری

نیمه اول
دقیقه 8:
مرتضی تبریزی و مهدی قائدی در محوطه جریمه السد موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند، اما مدافعان حریف تن به کرنر دادند.

دقیقه 16: وو یونگ جونگ پشت محوطه جریمه السد روی روح‌الله باقری خطایی انجام داد که موقعیت مناسبی برای استقلال ایجاد شد، اما بازیکنان استقلال نتوانستند از این موقعیت بهره‌ای ببرند.

دقیقه 20: ارسال روی دروازه السد موقعیت خطرناکی برای استقلال ایجاد کرد، اما بازیکنان آبی‌پوش در محوطه جریمه حضور نداشتند تا از این موقعیت استفاده کنند. با این حال ناهماهنگی بین خط دفاعی و دروازه‌بان السد یک کرنر برای استقلال ساخت.

دقیقه 22: روزبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 26: السدی‌ها روی موقعیتی خطرساز شدند که مهدی رحمتی مانع باز شدن دروازه شد.

دقیقه 27: بازیکنان استقلال در کمند سرعت خط حمله السد گرفتار شدند و اکرم موفق شد دروازه رحمتی را باز کند. 

دقیقه 33: طارق همام ارسالی روی دروازه السد انجام داد که روح‌الله باقری با ضربه پای چپ دروازه السد را فرو ریخت.

دقیقه 34: ارسال خوب فرشید اسماعیلی از روی ضربه ایستگاهی می‌توانست به گل دوم استقلال تبدیل شود که ضربه سر روزبه چشمی به اوت رفت.

دقیقه 36: بغداد بونجاح در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت که دروزاه‌بان استقلال با خروج به موقع مانع گلزنی او شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 39: ژاوی هرناندز پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که شوتی را به سمت دروازه روانه کرد تا مهدی رحمتی بار دیگر با واکنشی سریع تن به کرنر بدهد.

دقیقه 45: پاس بلند طارق همام برای روح‌الله باقری موقعیت مناسبی برای این بازیکن ساخت، اما داور خطای او روی مدافع السد را اعلام کرد. هرچند باقری پس از انجام خطا نیز موقعیتش را از دست داد.

نیمه دوم
دقیقه 48: توپ ربایی فرشید اسماعیلی و پاس رو به عقب او برای مرتضی تبریزی، با اینکه راهی به دروازه السد نداشت اما یک کرنر برای استقلال ساخت.

دقیقه 49: کرنر ارسالی استقلالی‌ها توسط مرتضی تبریزی تبدیل به گل شد.

دقیقه 50: روزبه چشمی که در نیمه نخست کارت گرفته بود، پس از اشتباهی که در خط دفاعی داشت روی بازیکن السد خطا کرد تا با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شود.

دقیقه 53: ارسال ژاوی روی ضربه ایستگاهی به موقعیت خطرناکی برای السد تبدیل شد که ضربه سر بونجاح راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 54: پاس پشت مدافعان استقلال برای اکرم عفیف می‌توانست تبدیل به گل دوم السد شود، اما تکل به موقع علی کریمی مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 55: اکرم عفیف در موقعیت مناسب دیگری دروازه استقلال را تهدید می‌کرد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 63: پاس در عرض برای بغداد بونجاح مهاجم خطرناک السد را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه او پس از برخورد با آرمین سهرابیان راهی کرنر شد.

دقیقه 66: صیادمنش در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی بود، اما السدی‌ها این اجازه را به او ندادند تا برای بار سوم دروازه آنها باز شود.

دقیقه 80: یاسر ابوبک از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 85: فرشید اسماعیلی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 88: فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد و دیگر نتوانست به زمین برگردد.

دقیقه 89: بغداد بونجاح در حرکتی انفرادی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه او را رحمتی با پای خود دفع کرد.

دقیقه 1+90: عفیف در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال برای باز نشدن دروازه‌اش تن به پنالتی داد. رحمتی با کارت زرد داور هم جریمه شد.

دقیقه 2+90: بغداد بونجاح ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

با این نتیجه و با توجه به پیروزی 3 بر یک السد در بازی رفت، این تیم قطری در مرحله نیمه نهایی حریف پرسپولیس شد. بازی رفت السد و پرسپولیس 10 مهرماه در قطر و بازی برگشت اول آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام استقلال السد قطر لیگ قهرمانان آسیا وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هالند که در این فصل 18 گل برای سیتی به ثمر رسانده، در چهارمین دیدار پیاپی برای نروژ موفق به گلزنی نشد و اتفاق بدتر اینکه او یک ضربه پنالتی را در دقیقه 52 دیدار امشب برابر اسلواکی از دست داد.
روی خطای مدافعان اسلواکی روی محمد الیونسی بود که داور یک ضربه پنالتی به سود نروژ اعلام کرد تا هالند این فرصت را داشته باشد که به ناکامی هایش در گلزنی برای نروژ پایان بدهد.

او با دورخیزی کم پشت ضربه قرار گرفت و با شوتی محکم توپ را به سمت چپ دروازه‌بان زد اما مارک روداک، دروازه اسلواکی که در لیگ برتر برای فولام بازی می‌کند با یک واکنش سریع ضربه او دفع کرد تا دروازه اسلواکی برای بار دوم باز نشود.
در نهایت اسلواکی در فاصله سه دقیقه به پایان بازی به گل تساوی رسید تا این دیدار دوستانه با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!