Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@10:21:52 GMT

دستور شریعتمداری برای پیگیری حادثه معدن کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۳۸۹

در پی حادثه معدن آب نیل کرمان، وزیر صمت در پیامی درگذشت یکی از کارگران این معدن زغالسنگ را تسلیت گفت و دستور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان را به رئیس سازمان صمت استان ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی حادثه معدن آب نیل کرمان، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی درگذشت یکی از زحمتکشان و کارگران این معدن زغالسنگ را تسلیت گفت و دستور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان را به رئیس سازمان صمت استان ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تسلیت محمد شریعتمداری خطاب به مهدی حسین نژاد، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان آمده است: «اطلاع از درگذشت یکی زحمتکشان عزیز معدن زغالسنگ آب نیل کرمان؛ «جناب آقای حسین محسنی‌زاده» و مجروح شدن سه نفر دیگر باعث تاثر شد.

هر چند طبق گزارشات دریافت شده، حادثه حاصل از مسئله‌ای غیر ارادی و ریزش و لغزش سنگ بوده، با اینحال انتظار دارم به عنوان نماینده وزارتخانه پیام تسلیت اینجانب و خانواده بزرگ صنعت و معدن را به بازماندگان درگذشته ابلاغ و نسبت به بررسی و رسیدگی به طی مراحل درمان افراد آسیب دیده اقدامات لازم را صورت دهید.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: شریعتمداری ریزش معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان