Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@06:31:16 GMT

آقای چشمی؛ اعتراض نشانه تعصب نیست!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۶۲۴

آقای چشمی؛ اعتراض نشانه تعصب نیست!

مدافع جوان استقلال با ارائه رفتاری غیرحرفه ای باعث شد بازی بی نقص استقلال به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا منجر نشود.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در هر بازی عادت دارد بعد از هر تصمیم داور که به ضرر تیمش باشد به داور بازی اعتراض کرد که معمولا داورهای ایرانی که در لیگ برتر قضاوت می کنند ترجیح می دهند از اعتراض های پرتعداد او عبور کنند  و این بازیکن را جریمه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمله ور شدن به داور بعد از هر تصمیم موضوعی است که به یک عادت رفتاری در چشمی تبدیل شده است اما این بار استقلال از این عادت رفتاری به بدترین شکل ممکن مجازات شد.


بازی استقلال برابر السد در حالی آغاز شد که روزبه چشمی از همان ثانیه های ابتدایی بازی اعتراض به داور بازی را آغاز کرد تا این که نوبت به دقیقه 22 بازی رسید، در این صحنه توپ به نفع السد راهی اوت شد اما چشمی مثل چند صحنه قبل به سمت داور حمله ور شد تا نسبت به صحنه قبلی که خطا روی بازیکن استقلال اعلام نشده بود اعتراض کند اما داور این بار ترجیح داد با کارت زرد اعتراض های مدافع آبی ها را خاموش کند.


بعد از اینکه داور به چشمی کارت زرد نشان داد او به داور عدد 4 را نشان داد که حتما شماره او را در ذهن حفظ کند و کارت زرد را به نامش ثبت کند اما شاید هرگز فکرش را نمی کرد که در دقیقه 51 مجبور است برای جلوگیری از ضدحمله حریف خطا کند و داور این بار کارت زرد دوم را به او نشان می دهد، کارت زردی که به اندازه از دست رفتن رویای صعود برای آبی ها توان داشت.


اما چرا چشمی بعد از هر صحنه به داور حمله ور می شود؟ شاید دلیل این رفتار نشانه ای از تعصب بالا به استقلال باشد که او نشان بدهد ابدا حاضر نیست به خاطر منافع تیمش پا پس بکشد و کارت زرد را به جان می خرد تا داور نتواند حق تیمش را در زمین ناحق کند؛ رفتاری که بدون تردید ضرر آن برای آبی ها بیشتر سود آن است.


امشب چشمی هم استقلال را نقره داغ کرد و هم احتمالا یک درس بزرگ از این بازی گرفت؛ حمله ور شدن به داور نشانه ای  از تعصب نیست و دردسری که برای تیمش ایجاد می کند به مراتب از امتیازهایی که می تواند از داور به نفع تیمش بگیرد زیاد است.


چشمی  امشب یکی از مقصران اصلی حذف استقلال بود اما نباید فراموش کرد او با توانایی فنی بالایی که دارد دوباره بر می گردد و می تواند روزهای درخشانی برای خودش و تیمش بسازد.  


جبران این خطا اولین انتظاری است که از این مدافع ملی پوش و درخشان داریم، بازیکنی که بدون شک از این اتفاق درس لازم را خواهد گرفت.

استقلال تهران روزبه چشمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر پس از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال گفت: امروز روز خوب ما نبود و فکر می‌کنم در طول فصل تنها طی یک یا دو بازی آن کیفیت فنی لازم را نداشتیم که امروز یکی از آن روزها بود. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم، مبارک خودشان و هوادارانشان باشد. بجز ۱۰ دقیقه پایانی روز ما نبود و خوب بازی نکردیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد با سعید دقیقی صحبتی انجام شده است یا نه، گفت: قطعاً برای تیممان برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم. ولی بُعدهای مختلفی دارد. منتظریم که پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اینجا خانه دقیقی است و اکثر بازیکنان ما قرارداد دو ساله دارند. چه ما باشیم و چه نباشیم، مطمئنا شمس آذر فصل بعد نیز یک تیم خوب را روانه مسابقات می‌کند.

زندی در مورد اینکه جواد نکونام در پایان بازی مشت‌هایش را به چه کسی نشان داده است، گفت: راستش من متوجه نشدم. بالاخره تیمش برده است و بعید می‌دانم منظور خاصی با کسی داشته باشد. حتما خطاب با دوستی یا رفیقی این حرکت را انجام داده است، چون خدا را شکر ما با هیچ کدام از تیم‌ها مشکلی نداریم.

او در پایان گفت: این پیروزی مبارکشان باشد و واقعا تیم خوبی دارند. برخلاف اینکه می گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند، به نظر من آنها تیم منسجم و یکدستی هستند که همیشه تیم های یک دست قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم