Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-19@05:27:16 GMT

زیباترین مقاصد زمستانی سال 2017 آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۶۳۷

 اگرچه تعطیلات نوروزی نزدیک است و به طور حتم اغلب ایرانی ها به دنبال تورهای نوروزی مناسب برای گذراندن روزهایی شاد و مفرح هستند. اما نمی توان از جذابیت های طبیعی و زیبایی های بصری زمستان هم گذشت. به همین دلیل شاید بخواهید قبل از سفرهای نوروزی خود طبیعتی سرد و مملوء از برف زمستانی را هم تجربه کنید. بنابراین با ما همراه باشید در سفری مجازی به زیباترین مقاصد زمستانی سال 2017 آسیا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

زیباترین مقاصد زمستانی سال 2017 : Harbin چین

این شهر که به شهر یخی هم معروف است به عنوان یکی از معروف ترین برگزار کنندگان فستیوال های زمستانی در جهان شهرت دارد. فستیوال هاربین که از ژانویه آغاز شده و تا فوریه ادامه خواهد داشت، عظیم ترین سازه های یخی را به معرض دید شرکت کنندگان قرار می دهد. دست اندر کاران این فستیوال هر سال موضوع و تمی خاص را برای طراحان این سازه های یخی در نظر می گیرند. در فستیوال 2017 هاربین معروف ترین گروه های موزیک جهان شرکت خواهند داشت، آتش بازی و نمایش های موزیکال از دیگر جذابیت های این فستیوال بین المللی خواهد بود. این فستیوال یکی از عمده مقاصد تورهای مسافرتی زمستانی است که هر ساله گردشگران مشتاق را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

زیباترین مقاصد زمستانی سال 2017 آسیا : Yamagata ژاپن

اگر از علاقه مندان به اسکی و یا اسنوبورد هستید خالی از لطف نیست اگر مقصد بعدی تورهای مسافرتی زمستانه خود را به این منطقه معطوف کنید. این منطقه با بیشترین حجم بارش برف در ژاپن از بکرترین و مناسب ترین مناطق اسکی در این کشور محسوب می شود. این منطقه نه تنها در میان اسکی بازان شهرت دارد، بلکه هر ساله پذیرای سیل گردشگران و تورهای مسافرتی است که تنها برای دیدن هیولاهای برفی یاماگاتا به این ناحیه سفر می کنند. هیولاهای یخی در واقع درخت هایی هستند که در فصل زمستان با لایه ای از برف و یخ پوشیده می شوند و اشکال جالب و خاصی را به وجود می آورند. از دیگر جذابیت های این منطقه می توان به فستیوال های مفرح و شادی که هر ساله در آن برگزار می شود اشاره کرد. شما می توانید بعد از گذراندن تورهای یک روزه ی اسکی و یا اسنوبورد و یا حتی بازدید از جذابیت های منطقه در هتل و یا رستوران های تراز اول ناحیه خستگی در کنید و از غذاهای محلی و بین المللی و موزیک های شاد لذت ببرید.

زیباترین مقاصد زمستانی سال 2017 آسیا : Lhasa تبت

اگر از طرفداران برف و سفرهای زمستانه هستید می توانید با انتخاب تبت به عنوان مقصد سفر یکی از خارق العاده ترین تعطیلات زمستانه ی خود را تجربه کنید. این منطقه خلوت و آرام با طبیعت زیبا و بکر خود و همچنین هتل های ارزان قیمت می تواند موقعیت فوق العاده ای را از تجربه ی یک سفر دلنشین به شما ارائه کند. این منطقه در ماه های دسامبر تا فبریه به دلیل تابش آفتاب، آب و هوای مطبوع زمستانی را به شما عرضه می کند. در این منطقه می توانید از فستیوال های پر رنگ و خارق العاده ی مذهبی دیدن کنید و اگر خوش شانس باشید و سال نو را در تبت بگذرانید می توانید در مراسم رقص و آواز مردم محلی این ناحیه هم شرکت داشته باشید.به طور معمول بارش های زمستانی و هوای نسبتا سرد مناطق کوهستانی موجب می شود که در این فصل با ترافیک تورهای مسافرتی در ناحیه روبه رو نشوید و تعطیلاتی دلچسب و آرام را در تبت سپری کنید.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: مقاصد سفر جهان گردی جهانگردی تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: نرخ بیکاری استان در زمستان پارسال  به ۷.۶ درصد رسید که ۴.۵ درصد نسبت به زمستان سال ۱۴۰۱‌ کاهش دارد.

علی دهقانی افزود: نرخ بیکاری در آذربایجان‌غربی در‌ زمستان دو سال پیش ۱۲.۱ درصد بود که در زمستان پارسال ۴.۵ درصد کاهش یافت.

دهقانی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱‌ و در فصول مختلف سال،‌ فقط نرخ‌ بیکاری زمستان ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی دو رقمی بود که با تلاشهای صورت گرفته این‌نرخ‌ نیز تک ‌رقمی شد.

وی گفت: این امر با تلاشهای صورت گرفته در راستای ایجاد فرصتهای شغلی به دست آمده و باید از همه‌ فعالان ‌و نهادهای مؤثر به‌ویژه استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی، همچنین به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته یکهزار و ۴۷۲ طرح مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل و پشتیبان با مبلغ یکهزار و ۲۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۲دو هزار نفر توسط بانک های عامل پرداخت شد.

دهقانی اضافه کرد: در این حوزه ۹۰ درصد از اعتبار ابلاغی جذب شده است.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • (ویدئو) زیباترین جاده نخلستان ایران
  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی