Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:15:30 GMT

هجوم برای سلفی با نکونام بعد از حذف! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۶۹۲

اعضای تیم شاهین لردگان با وجود کنار رفتن از جام حذفی با سرمربی نساجی عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر نخستین بازی جام حذفی خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تیم کم نام و نشان شاهین لردگان انجام داد و موفق به کسب پیروزی ۵ بر صفر شد تا به راحتی راهی ۱۶ تیم نهایی این رقابت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، حضور سرپرست تیم شاهین لردگان از استان چهار محال و بختیاری، با لباس محلی بود که جلب توجه می‌کرد ولی اتفاق جالب‌تر بعد از پایان بازی رخ داد.

 

بلافاصله پس از به صدا درآمدن سوت سامان سلطانی، داور زنجانی این مسابقه، اعضای تیم شاهین لردگان موبایل به دست به سمت جواد نکونام، سرمربی نساجی مازندران رفتند تا از فرصت به دست آمده برای دیدار با کاپیتان سابق تیم ملی نهایت استفاده را ببرند و تصویری از دیدار با او به یادگار ببرند.

 

 

 

 

 

 

 

عکس‌ها از: معین نادری

نساجی مازندران جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران جواد نکونام مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین ستاره تیم ملی در ترکمنستان کیست؟

تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذا‌ها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی فردا را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز روز گذشته با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح امروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار می‌کنند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ فردا انجام خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • رهبر انقلاب: امروز هر کس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، موفق‌تر است/ سلاح رسانه‌ای شعری ما ایرانی‌ها قدرتمند و اثرگذار است/ جلوی هجوم زبانهای بیگانه به زبان فارسی را بگیرید
  • محبوب‌ترین ستاره تیم ملی در ترکمنستان کیست؟
  • پولی از برزیل در راه ایران!
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!