Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@02:42:11 GMT

واکنش آقای هنرپیشه به اعتیاد برادر ستاره اش! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۹۳۸

واکنش آقای هنرپیشه به اعتیاد برادر ستاره اش! +عکس

کیسی افلک، هنرپیشه و فیلمساز امریکایی به تازگی درباره‌ی مشکل اعتیاد برادرش بن افلک، هنرپیشه نقش بتمن و فیلمساز برنده اسکار، صحبت کرده است.

نوداد: کیسی افلک ۴۳ ساله که سه سال از بن کوچک‌تر است در گفتگویی با اینترتیمنت تونایت گفت: اعتیاد به الکل، نه فقط روی شخص معتاد که بر تمام اعضای خانواده اش، اثر می‌گذارد؛ بنابراین فکر می‌کنم به خاطر صلاح فرزندانش، و مادرشان و خودش دارد تلاش اش را می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیسی افلک گفت: بن معتاد است و به الکل اعتیاد دارد. بیش‌تر پدربزرگ و مادربزرگ‌های من به الکل اعتیاد داشته اند. پدرمان اعتیاد بسیار بدی به الکل داشته و حالا سی سال است ترک کرده است. من شش سال است که ترک کرده ام، بن هم دارد تلاش اش را می‌کند و این می‌تواند خیلی سخت باشد. خوشبختانه زمان و امکاناتش را دارد که به مرکز ترک اعتیاد خوبی برود و برای این کار زمان بگذارد.

کیسی افلک در این گفتگو اعلام کرد جنیفر گارنر مانند یک مادر در روند ترک اعتیاد بن افلک کمک می‌کند. کیسی با اشاره به انتشار عکس‌هایی از برادرش در حال رفتن به مرکز ترک اعتیاد گفت که این مساله آسان نیست.

این فیلمساز و بازیگر درباره‌ی برادر مشهورش گفت: بن در دوره‌ی ریکاوری است و فکر می‌کنم از شجاعت اش است که دارد برای چیزی که باید، انرژی می‌گذارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کیسی افلک اعتیاد برادر بن افلک بازیگر هالیوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • استفاده از الکل و فریز کردن، روش‌های قابل قبول برای معدوم‌سازی زالوهای درمانی
  • واکنش شریعتمداری به توئیت فضائلی درباره گشت ارشاد
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی