Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، ادامه دور گروهی نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به میزبانی مشترک دو کشور ایتالیا و بلغارستان از عصر امروز(دوشنبه) آغاز شد و در یکی از مهم‌ترین دیدارها از گروه D، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲ در سالن فرهنگ شهر وارنا رو در روی لهستان مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفت و در پایان با وجود ارائه یک بازی قابل قبول در سه ست پیاپی نتیجه را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هچنان با سه برد و کسب ۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و شاگردان ویتال هنین قاطعانه در صدر جدول ایستادند.

ملی‌پوشان والیبال ایران که در سه دیدار قبلی برابر پورتوریکو، بلغارستان و کوبا به برتری دست یافته بودند، در حالی رو در روی لهستان قرار گرفتند که شاگردان ویتال هنین قهرمانی دوره گذشته را با خود یدک می‌کشیدند و در پایان هم توانستند با ارایه یک بازی برتر در هر سه ست، نخستین شکست بلندقامتان ایران را رقم بزنند.

هم‌چنین در ست سوم در حالی که شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ از حریف پیش بودند، در نهایت در میان حیرت همگان ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شد.

در این بازی ایگور کولاکوویچ همانند دو دیدار گذشته برابر بلغارستان و کوبا سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، امیر غفور و علی شفیعی را به زمین فرستاد و در سوی مقابل برای لهستان کورک، بینیک، شالپوک، نواکوفسکی، درژیسگا و کوبیاک وارد زمین شدند و در پایان ایران ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۱-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۲-۲۵ به لهستان واگذار کرد و با سه برد در رده دوم باقی ماند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان پیش از این هجده بار به مصاف به هم رفته بودند که سهم ایران هشت پیروزی بوده و لهستان هم در ۱۰ بازی به برتری دست یافته بود.

در طول هجده دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان، روسیه با شش عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم به حساب می‌آید و تیم‌های ایتالیا و برزیل با سه قهرمانی در رده‌های بعدی قرار دارند. همچنین تیم ملی والیبال ایران در پنج دوره قبلی حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان، تنها در دوره گذشته در لهستان توانست عنوان ارزشمندی را کسب کند و با هدایت اسلوبودان کواچ در رده ششم جهان قرار گیرد.

تیم ملی والیبال ایران در گروه D با تیم‌های بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم‌گروه است و باید فردا(سه‌شنبه، ۲۷ شهریور) در پنجمین و آخرین دیدارش در دور گروهی، از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف فنلاند برود.

برنامه و نتایج دیدارهای روز نخست دور گروهی به شرح زیر است:

هلند ۳ - مصر ۱ (۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱، ۲۳-۲۵ و ۲۵-۱۶)

کوبا ۳ - پورتوریکو ۱ (۲۵-۱۵، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۷)

بلژیک ۳ - دومینیکن صفر (۲۵-۱۸، ۲۵-۱۳ و ۲۵-۱۷)

روسیه ۳ - کامرون صفر (۲۵-۱۶، ۳۰-۲۸ و ۲۵-۱۵)

برزیل - کانادا (با نتیجه دو بر یک، به سود برزیل در جریان است)

آرژانتین - اسلوونی

استرالیا - تونس

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A