Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - محسن مینا بازپرس پرونده فوت مجید غلام‌نژاد در برنامه 90 به فضایی که داشت مشابه سازی میان فوت مجید غلام‌نژاد و مهرداد اولادی می شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن مینا بازپرس پرونده مجید غلام نژاد روی خط برنامه 90 امد و گفت: «آنچه پلیس به من اعلام کرد این بود که غواص ها این مرحوم را از آب بیرون کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان بر اثر شنا در رودخانه در منطقه ای گردشگری غرق شده بودند که باز هم از این اتفاقات در آنجا رخ داده بود. چیزی که مرا ناراحت کرد و باعث شد ورود کنم، فضایی رسانه ای بود که  داشت شکل می گرفت. ماجرا داشت به سمتی می رفت که خبرساز می شد. طوری داشت القاء می شد که غرق ایشان را زیر سئوال می برد. برای همین تصمیم گرفتم تا اعلام کنم که ایشان غرق شده تا جلوی شایعات تلخ را بگیرم. اینکه ایشان سکته کرده یا مثلا مثل یک سری فوتبالیست دیگری که مرگ‌شان خبرساز شده بود، در کنارشان قرار می گرفت. من خواستم توضیحات بدهم تا برای این مرحوم شایعات بی اساس نسازند.»

او درباره اینکه آیا منطقه ای که مجید در آنجا غرق شده، منطقه شنا ممنوع بوده است؟ گفت: «متاسفانه در آن منطقه چند مورد فوتی داشتیم. آن منطقه تابلوی شنا ممنوع وجود دارد، جایی که ایشان غرق شده، عمق آب بیش از 5 متر بوده است.»

او در پایان گفت: «ما یک استاد بزرگی در حقوق ایران داشتیم ، همیشه می گفت دو تا عادل بیشتر نمی شناسم، عادل فردوسی پور و عادل کلاه کج. می گفت پیدا کردن شاهد عادل خیلی سخت است و حتی در مورد افرادی خطایی دارند در دین ما تاکید شده عیب شان را بپوشانیم. ولی برای مرحوم جوانی که مرگش بر اثر یک حادثه بوده، چطور یکسری به خودشان اجازه می دهند که شایعه سازی کنند؟ »

4141

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هجدهم - باشگاه استقلال - سایپا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر هجدهم باشگاه استقلال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز