Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارشناس داوري فوتبال گفت: داور سنگاپوري در بازي استقلال و السد قطر اشتباه تأثيرگذاري نداشت.
نوذر روديل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره نحوه قضاوت محمدتقي الجعفري داور سنگاپوري در بازي استقلال ايران و السد قطر گفت: اين داور بسيار جوان بود اما دوندگي و تصميم‌گيري بسيار خوبي در مسابقه داشت هيچ اشتباه تأثيرگذاري هم در اين بازي نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اخراج روزبه چشمي کاملاً درست بود و تنها صحنه مشکوک اين بازي در دقيقه 26 بود که بازيکنان استقلال معتقد بودند داوري بايد پنالتي اعلام مي‌کرد اما تصميم داور در اين صحنه هم درست بود و پنالتي براي استقلال رخ نداد.کارت زردي هم که به فرشيد اسماعيلي به دليل اعتراض نشان داد کاملاً درست بود.
رودنيل در مورد پنالتي السد قطر گفت: پنالتي کاملاً درست گرفته شد و جريمه رحمتي هم يک کارت زرد بود زيرا به غير از رحمتي يک مدافع استقلال در محوطه جريمه وجود داشت و ديگر نيازي به دادن کارت قرمز نبود استقلال مي‌توانست در اين بازي برنده شود به شرط آنکه روزبه بي‌احتياطي نمي‌کرد و کارت زرد دوم را دريافت نمي‌کرد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که در این فصل بازی در پست‌های دفاع میانی و هافبک دفاعی را برای استقلال و تیم ملی ایران تجربه کرده و جزو بهترین‌های جواد نکونام در لیگ 23 بوده، شاید بتوان گفت بهترین بازی فصل خود را در دیدار حساس خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک انجام داد و نگذاشت شاگردان سید مجتبی حسینی با ایجاد روش‌های مختلف تاکتیکی برای حمله و رسیدن به دروازه نتیجه بگیرند.

شاگردان حسینی در 10 مسابقه پیاپی مقابل همه حریفان خود موفق به گلزنی شدند و سعی داشتند این روند را برابر استقلال هم ادامه بدهند، اما گلزنی گوستاوو بلانکو و نمایش بدون نقص خط دفاعی آبی پوشان که رهبری آن را روزبه چشمی برعهده داشت، کاری کرد تا سه امتیاز مهم برای تیم نکونام به دست بیاید و صدرنشینی را حفظ کنند.

روزبه چشمی که دوباره در قلب خط دفاعی قرار گرفته بود، با رهبری از عقب زمین، بازی‌سازی، برتری در نبردهای هوایی و دوئل‌های زمینی و پاس‌های پرشمار که بیشترشان را برای ایمان سلیمی می‌فرستاد، کاری کرد تا حفظ توپ داشته باشند و در نهایت هم با برد زمین را ترک کنند.

روزبه بارها با گردش توپ شکل خوبی به بازی استقلال داد و درصد بالایی از پاس‌های او به مقصد رسید تا در روزی که بدون اشتباه و موفق در تمام نبردها بود، سه امتیاز برای ادامه صدرنشینی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست