Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجومطلق تأکید کرد که اشتباه روزبه چشمی شیرازه استقلال را در دیدار برابر السد قطر بهم ریخت.

طرفداری-مجید نامجومطلق، پیشکسوت استقلال درباره تساوی دو بر دو استقلال مقابل السد قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

خیلی حیف شد. استقلال خوب بازی می‌کرد، اما یک بازیکن با اشتباهش زحمت همه را از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع نیمه دوم، خیلی زود به گل رسیدیم و با توجه به انگیزه‌ای که بین بازیکنان بود، می‌شد به گل سوم هم برسیم، اما روزبه چشمی با اشتباه بچه‌گانه زهر استقلال را گرفت.

وی افزود:

چشمی در کارت زرد اول به دلیل اعتراض مقصر بود و در صحنه دوم، به خاطر تعلل خطا کرد و کارت زرد گرفت. چشمی با خطایی که مرتکب شد، شیرازه استقلال را بهم ریخت. او باعث شد استقلال 10 نفره، بازی را به السد بدهد، در صورتی که استقلال روند خوبی را داشت و با نظم و انضباط بازی کرد.

به گزارش تسنیم، پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد:

درباره این بازی صحبت می‌کنیم و در مورد شرایط کلی استقلال حرف نمی‌زنیم، اما وضعیت فعلی تیم به مدیران نالایق قبلی باشگاه برمی‌گردد که این شرایط را بوجود آوردند. نباید از این موضوع گذشت هر چقدر وینفرد شفر در بازی رفت در ترکیب و تعویض‌هایش اشتباه داشت، اما این بازی روی چیدمان و دادن انگیزه خوب کار کرد. با این شرایط هرچقدر توجیه بیاوریم که استقلال خوب بازی کرد، اشتباه بچگانه چشمی توجیه ندارد. وقتی بازیکن ملی‌پوش این اشتباه را می‌کند، برخی معادلات بهم می‌خورد!

نامجومطلق در پایان گفت:

اگر چه استقلال صعود نکرد، اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود. بازیکنان استقلال هر چه در توان داشتند، گذاشتند. السد هم تیم قدرتمندی بود و نباید این موضوع را فراموش کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست و شاید به خاطر این مسائل حتی دست از کار هم بکشد. هرچند که سسما همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و باید دید طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند
  • تاوان اشتباه تیم رسانه‌ای استقلال و یک اقدام نسنجیده؛ بیانیه پشت بیانیه!
  • جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد/ تیلور جانسون خوب است