Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@10:16:54 GMT

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۷شهریور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۳۴۹۲

روزنامه‌های امروز با تیترهایی چون «خلف وعده مسئولان ۳ برابر بدتر از تحریم‌ها» و «فشار بر اقشار کم درآمد غیر قابل تحمل شده است » به بررسی مهمترین موضوعات روز پرداختند.

کیهان: خون ما و شما درهم آمیخته، ایران و عراق جدا شدنی نیستند وطن امروز: غوغای مکتب جوان: ظرفیت بسیج برای عبور از تحریم‌ها در اختیار دولت خراسان: خلف وعده مسئولان ۳ برابر بدتر از تحریم‌ها افکار: افکار: شفافیت، شبکه‌های ماهواره‌ای را بی‌اعتبار می‌کند قانون: طغیان از دست افول گرایان قدس: شرکت‌های اروپایی، نه ماندند و نه خسارت دادند آفتاب: رئیس‌جمهور به آمریکا می‌رود همدلی: حسین(ع) در آینه فرهنگ ایران ایران: ایران: مشق ایثار در مکتب حسینی همشهری: داغداران کربلا ابتکار: عاشورا شرق: دیدارهای ظریف و کری رسمی نبودند حمایت: اشتباه محاسباتی آمریکا برای حذف نفت ایران اطلاعات: اروپا برای حفظ برجام اقدام عملی کند تجارت: آسیب‌شناسی معافیت‌های مالیاتی دنیای اقتصاد: رصد مسکن در نیمسال دوم جهان صنعت: رکود در راه است ابرار اقتصادی: فشار بر اقشار کم درآمد غیر قابل تحمل شده است صمت: اشتیاق زیارت در بازار گران بلیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام صفحه نخست روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما حوزه فرهنگ را هم عرض حوزه‌های دیگر نمی‌دانیم؛ حوزه فرهنگ یک حوزه پشتیبان، حوزه پیشینی و حوزه‌ای است که بستر هر نوع تحولی است.

اسماعیلی گفت: اگر کشور ما بخواهد به رشد و توسعه اقتصادی برسد و به جهش تولید برسد؛ این جز ارتقاء فرهنگی و همراهی افکار عمومی اگر نباشد اتفاق نخواهد افتاد. با حضور افکار عمومی، با توجیه و اقناع افکار عمومی و با فرهنگ سازی است.

وی افزود: ما این کار را شروع کردیم؛ در وزارتخانه ما دیشب، جلسه مشترکی را با وزیر محترم اقتصاد برای آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال داشتیم.

­وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیوست فرهنگی جامعی را آماده می‌کنیم؛ از شورا‌های فرهنگی عمومی کشور که در همه استان‌ها و شهرستان‌ها شورای فرهنگ عمومی داریم؛ از همه بستر‌ها حداکثر استفاده را می‌کنیم تا حوزه فرهنگ و هنر نقش خودشان را در تحقق شعار سال ایفا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • عکس| صفحه پرسپولیس آبی شد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • صفحه نخست همشهری هفتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • نیم نگاهی به یاران و تربیت یافتگان مکتب امام حسن مجتبی علیه السلام
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!