Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، پدر شهید مصطفی احمدی روشن امشب در مراسم بصیرت عاشورایی در گرگان با اشاره به دشمنی‌های استکبار اظهار کرد: دشمنی اسلام و کفر ریشه در تاریخ بشریت دارد؛ هیچ وقت یهود و نصارا با مسلمانان به ویژه شیعیان کنار نخواهند آمد.

وی تصریح کرد: اگر عقبه کسانی که امام حسین علیه السلام را به شهادت رساندند بررسی و تحقیق کنیم به یهود و نصارا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی روشن با تاکید بر اینکه اکنون کربلا و تاریخ متاسفانه در حال تکرار است، افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا کمر به قتل همه مسلمانان بسته است و همه داریم می‌بینیم که بعد از انقلاب اسلامی با گذر از پیچ‌های مختلف تاریخی با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری به اینجا رسیدیم و در اوج اقتدار هستیم.

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه یهود همان رژیم منحوس صهیونیستی کودک کش و نصارا همان آمریکا، انگلیس و متحدانش هستند، بیان کرد: دشمنان کمر به قتل ملت ایران بستند و در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی چوب لای چرخ ملت ایران گذاشتند.

وی با اشاره به کودتای نوژه و کودتای طبس تصریح کرد: اگر دست یاری امام زمان (عج)، لطف خدا، برکت خون شهدا و وجود ولایت و رهبری نبود در یکی از این پیچ تاریخی چپ می‌کردیم.

پدر شهید هسته ای کشورمان خطاب به دولتمردان گفت: حواستان جمع باشد نباید به دشمن اعتماد کرد دشمنی که کمر به قتل ملت ایران بسته نمی‌تواند وضع کشورمان را خوب کند زمزمه مذاکره با دشمن اشتباه تاریخی است.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچ مذاکره‌ای با آمریکای جنایتکار نداریم به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: جنگی در کشور اتفاق نمی‌افتد چون دشمنان به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با حمله نظامی این کشور را از پای درآورند.

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به اینکه دشمن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد، بیان کرد: ایران توانسته گروهک‌های ملعون و خبیث را با موشک و با بهایی اندک به درک واصل کند تا در آینده نتوانند جرات کنند در مقابل ملت ایران بایستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای حذف امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین علیه السلام برای احیای فریضتین به شهادت رسید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ اسلامی برای آحاد ملت ایران باید بماند.

احمدی روشن با اشاره به زنده نگهداشتن یاد شهدا گفت: فرزند جوانی که در راه خدا و این مردم شریف به شهادت برسد باعث افتخار ما است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان گفت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است