Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:24:08 GMT

۱۷۴ هیئت مذهبی در شهرستان دیر فعال است/ فعالیت ۷۳ مبلغ

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۳۵۶۳

۱۷۴ هیئت مذهبی در شهرستان دیر فعال است/ فعالیت ۷۳ مبلغ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی شناسایی آسیب های اجتماعی  و آسیب زادیی از مراسم مذهبی با استفاده از ظرفیت شبکه عظیم تبلیغ و با کمک مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۷۴ هیئت مذهبی در حسینیه ها، مساجد و سایر اماکن در شهرستان دیر بیان کرد: همچنین ۷۳ نفر از روحانیون و مبلغین در محافل و مجالس مختلف در ترویج ارزش های اسلامی تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر خاطرنشان کرد: ادعا نداریم که آسیب ها بین هیئت ها به صفر رسیده اما پیشنهاداتی از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر کنترل حمل تصاویر افرادی به غیر از امام، رهبری و شهدا اعلام شده که خوشبختانه اکثر هیئت ها رعایت می کنند.

وی ادامه داد: با همکاری و تعامل ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی اقلام مورد نیاز برای نذورات هیئت ها در یک مرحله توزیع و بخش دیگری نیز با هماهنگی در اختیار آنها قرار می گیرد که البته خود مردم متولی این امور هستند.

سعیدی گفت: روحانیون، مبلغین و گویندگان مذهبی باید در مجالس بدنبال  پیاده کردن اهداف امام حسین(ع)، فرهنگ سازی در بحث امر به معروف و نهی از منکر و منویات مقام معظم رهبری باشند و از مطالبی که در پیشبرد اهداف نظام و جامعه اسلامی مؤثر است استفاده کنند.

کد خبر 4406211

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم سعیدی بوشهر ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد