Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایتون در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل ساوتهمپتون در دقایق پایانی از شکست گریخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برایتون در همپشایر میهمان ساوتهمپتون بود و به نتیجه تساوی دو بر دو رسید.

گل‌های این بازی را هویبرگ در دقیقه 35 و اینگز پنالتی در دقیقه 65 برای ساوتهمپون به ثمر رساندند و گل‌های برایتون توسط دافی 67 زده شد و در دقیقه 1+90 موری از نقطه پنالتی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی در این بازی از روی نیمکت ذخیره‌ها بازی را شروع کرد و در دقیقه 71 وارد میدان شد.

برایتون با این تساوی با 5 امتیاز چهاردهم است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برایتون لیگ انگلیس فوتبال جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال

توپچی‌های لندن با قبول شکست خانگی برابر تیم چهارم جدول، شانس خود برای کسب نخستین قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس از سال ۲۰۰۳ را کاهش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، امشب

(یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران آرسنال در خانه خود به مصاف استون‌ویلا رفت و این بازی را برخلاف انتظار با نتیجه 2 بر صفر باخت.

آرسنال تا اواخر بازی هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت این استون‌ویلا بود که در عرض سه دقیقه دو بار به گل رسید و توپچی‌ها را غافلگیر کرد. گل نخست این تیم در دقیقه 84 توسط لئون بیلی و دومین گل در دقیقه 87 به وسیله اوله واتکینز رقم خورد.

با توجه به باخت خانگی لیورپول مقابل کریستال پالاس که ساعاتی قبل از این بازی برگزار شد، آرسنالی‌ها با همان 71 امتیازی که از قبل داشتند به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به قرمزپوشان مرسی‌ساید در رده دوم جدول باقی ماندند و در این میان همه چیز به سود منچسترسیتی تمام شد که به لطف پیروزی روز گذشته‌اش 73 امتیازی و صدرنشین شده بود.  در همین حال استون‌ویلا به لطف پیروزی‌اش در ورزشگاه امارات، 63 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با تاتنهام رده پنجمی به 3 امتیاز، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد.

شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند

این اتفاقات در حالی رخ داد که تنها 5 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است و البته هر سه مدعی قهرمانی 32 بازی انجام داده‌اند.

در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 22:30 چلسی میزبان اورتون خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش