Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:11:56 GMT

«معکوس» پولاد کیمیایی آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۳۷۳۲

پولاد کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی اظهار داشت: «معکوس» پس از پشت سر گذاشتن مراحل سنگین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و اصلاح صدا و رنگ، به تازگی آماده نمایش شده است.

وی درباره زمان اکران و حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: به عنوان یک فیلمساز اول، علاقه‌مند به حضور جشنواره فیلم فجر هستم، چرا که در آن جشنواره اثری که تولید کرده‌ام مورد قضاوت و بررسی قرار می‌گیرد؛ اما این که آیا این اثر را به جشنواره فیلم فجر بفرستیم یا نه، منوط به تصمیمی خواهد بود که همراه با سرمایه‌گذار فیلم می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیایی اظهار داشت: اگر تصمیم‌ بگیریم که «معکوس» را به جشنواره فیلم فجر بفرستیم، اکران فیلم در سال جاری، کنار گذاشته می‌شود و به سال آینده موکول خواهد شد.

به گفته این کارگردان فیلم‌اولی، «معکوس» فیلمی اجتماعی و خانواده‌محور است که لایه‌هایی از اکشن هم دارد.

در فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه‌کنندگی مسعود کیمیایی، بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور، شهرام حقیقت‌دوست و لیلا زارع نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی جشنواره فیلم جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی بابک حمیدیان معکوس پولاد کیمیایی لیلا زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت