Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» که مهرماه سال 95 در تالار وحدت به روی صحنه رفت و رکورد فروش تاریخ تاتر ایران را شکست، مهر و آبان برای دومین‌بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. 

ویشکا آسایش بهرام افشاری سجاد افشاریان سیامک صفری داریوش موفق و همایون غنی زاده (به ترتیب حروف الفبا) در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: امیر احمدزاده ایمان فتاحی سامان قاسمی هومان محمد حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«می‌سی‌سی‌پی‌ نشسته می‌میرد» در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران جایزه عبدالحسین نوشین را دریافت کرد و همایون غنی زاده به عنوان کارگردان رتبه اول از نگاه منتقدان برگزیده شد.

این نمایش با فروش دو میلیاردی  و شکستن رکورد فروش تاریخ تاتر ایران در تاتر، با استقبال منتقدان هم مواجه شد و رسانه‌ها با تیترهایی چون «نمایشی که رکورد شکست و گیشه را منفجر کرد»، «رکوردشکنی تاریخی یک نمایش» درباره‌اش نوشتند و از این نمایش به عنوان مهم‌ترین اتفاق تاتر که نشان از جدی‌تر شدن و بالارفتن جایگاه تاتر در نگاه و زندگی خانواده‌های ایرانی دارد نام بردند. 

«می ‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» نوشته و کارگردانی همایون غنی‌زاده مهر و آبان 97 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر تالار وحدت همایون غنی زاده می سی سی پی نشسته می میرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایشنامه‌خوانی‌ «آسید کاظم» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸‌ اردیبهشت ساعت‌ ۲۰‌ در سالن سمندریان این تماشاخانه‌ اجرا می‌شود.

در این نمایشنامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام‌ ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6087954

دیگر خبرها

  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا