Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:43:04 GMT

پسر قذافی درباره پدرش و سارکوزی افشاگری کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۳۹۷۱

پسر قذافی درباره پدرش و سارکوزی افشاگری کرد

سیف الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی دیکتاتور لیبی تایید کرد که نیکلا سارکوزی رئیس جمهور اسبق فرانسه پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، دو میلیون و پانصد هزار یورو از پدرم دریافت کرده است.

ایرنا نوشت: به گزارش نشریه اکسپرس چاپ پاریس، قذافی گفت: سارکوزی این پول را برای هزینه انتخابات ریاست جمهوری از پدرم گرفت و این موضوع بار‌ها ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ پول را 'بشیر صالح'، رئیس دفتر معمر قذافی به 'کلود گئان' که در آن زمان مدیر مبارزات انتخاباتی سارکوزی بود، تحویل داده است.

قذافی افزود:سارکوزی پس از دریافت آن مبلغ، باز هم ۲ میلیون و ۵٠٠ هزار یوروی دیگر خواست و گفت که قادر است بیگناهی 'عبدالله سنوسی' را ثابت کند.

'عبدالله سنوسی' به علت دست داشتن درانفجار هواپیمای فرانسوی 'DC-۱۰' بر فراز نیجر که از 'برازاویل' پایتخت کنگو به مقصد پاریس در پرواز بود، به حبس ابد محکوم شده بود. وی هم اکنون در فرانسه در زندان به سر می‌برد. این حمله تروریستی در سپتامبر سال ۱۹۸۹ رخ داد و به کشته شدن ١٧٠ مسافر و خدمه هواپیما انجامید.

قذافی گفت:'الکساندر جوری'، بازرگان فرانسوی الجزایری‌الاصل، در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ میلادی، ۵۹ بار 'کلود گئان' و ۱۴ بار 'نیکلا سارکوزی'را ملاقات کرد.

سیف‌الاسلام قذافی افزود:'الکساندر جوری' به 'بشیر صالح' رئیس دفتر معمر قذافی، برای فرار از لیبی کمک کرد، اما بار‌ها او را به مرگ تهدید کرده و به او گفته است که اگر درباره حمایت لیبی از سارکوزی در طی مبارزات انتخاباتی اش صحبتی کند، کشته خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قذافی سارکوزی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت