Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

امید عالیشاه در رابطه با پیروزی پرسپولیس برابر الدحیل گفت: با حمایت هواداران بود که توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و به مرحله بعدی برویم.

او درباره اینکه آیا با وجود دریافت یک گل در نیمه نخست فکر می کردند در پایان بازی پیروز شوند، پاسخ داد: حمایت هواداران بود که باعث شد بازیکنان تهییج شوند و انگیزه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گل نخست روحیه مضاعفی گرفتیم و با دریافت گل دوم تیم حریف از همه پاشید.

عالیشاه درباره وضعیت خودش هم توضیح داد: خوشبختانه با گذشت هر بازی شرایطم بهتر می شود و ان شاالله در دیدارهای آینده بتوانم مثمر ثمر واقع شوم.

هافبک پرسپولیس درباره عزاداری هواداران تیمش هم گفت: دعای خیر هواداران بود که به مرحله نیمه نهایی برویم. تلاش و رشادت بازیکنان هم در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازی عزاداری نیمه نهایی بازی پرسپولیس عزاداری نیمه نهایی هواداران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد