Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:35:44 GMT

45 دیگ فرسوده ایرالکو از مدار تولید خارج می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۴۳۱۱

45 دیگ فرسوده ایرالکو از مدار تولید خارج می شود

«احمد مجیدی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 700 دیگ فرسوده و آلاینده در خطوط یک و 2 این شرکت از مدار تولید خارج و خطوط سه و چهار این واحد تولیدی نیز بهسازی و به روزرسانی شده است.
وی در خصوص ساخت مجموعه آندسازی شرکت ایرالکو نیز گفت: بخشی از طرح های ساختمانی این مجموعه از محل اعتبار داخلی ایرالکو در حال ساخت است و به منظور تامین نقدینگی مذاکرات متعددی با شرکت های مختلف صورت گرفته و توافق هایی نیز حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی گفت: این شرکت با تمام ظرفیت در حال تولید است و تلاش شده که با اعمال سیاست های موثر کمترین آسیب در شرایط سخت اقتصادی متوجه این واحد تولیدی مهم باشد.
مدیرعامل شرکت آلومینیم ایران (ایرالکو) ادامه داد: این شرکت مادر تخصصی با تمام ظرفیت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و همراهی با برنامه های دولت تدبیر و امید به صحنه آمده و تولید با کیفیت و رقابت پذیر با شرکت های خارجی را هدف قرار داده است.
شرکت آلومینیوم ایران به عنوان صنعت مادرتخصصی در تولید انواع شمش های آلومینیوم فعالیت دارد که در سال 1351 در اراک تاسیس شده است.
این شرکت در زمینی به مساحت ۲۳۲ هکتار عرصه کارگاهی در کیلومتر ۵ جاده اراک تهران قرار دارد.
در بیش از دو دهه اخیر فناوری فرسوده ایرلکو یکی از مهمترین چالش های زیست محیطی کلانشهر آلوده اراک بوده است که برای مدیریت و اصلاح آن در دولت های مختلف اقداماتی انجام شد.
3017/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اقتصاد مقاومتی زیست محیطی فناوری منویات مقام معظم رهبری نقدینگی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • نخستین فضاپیمای سرنشین‌دار بوئینگ به مدار می‌رود
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد