Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@03:47:18 GMT

ماجرای انداختن دختر 5 ساله به چاهی در اصفهان جنجالی تر شد !+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۴۳۱۴

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: پرونده متهم ماجرای انداختن دختربچه 5 ساله به چاه فاضلاب به اتهام شروع به قتل در شعبه 102 دادگاه کیفری 2 شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

حجم ویدیو: 7.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی‌وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح جزییات ماجرای انداختن دختربچه 5 ساله به چاه فاضلاب گفت: حسب گزارش واصله در ساعت 15:10 روز سه شنبه 13 شهریور ماه نوجوانی 13 ساله دخترعموی خردسال خود را از روی خصومت به داخل یکی از چاه‌های فاضلاب روستایی محل سکونت انداخته و در آن را می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از همسایگان از طریق دوربین مداربسته متوجه موضوع شده و همسایگان را خبردار کرده و به کمک اهالی طفل از چاه فاضلاب خارج و به بیمارستان منتقل می‌کنند که بدون آسیب جسمی جدی و پس از بررسی‌های لازم پزشکی از بیمارستان ترخیص شده و پدر او نیز از متهم اعلام رضایت می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: پرونده متهم این حادثه Incident به اتهام شروع به قتل Murder در شعبه 102 دادگاه کیفری 2 شهرستان فلاورجان تشکیل و در حال رسیدگی است.
وی تاکید کرد: با توجه به اقرار متهم و نظر به اینکه موضوع مشمول ماده 286 قانون Law آیین دادرسی کیفری و ماده 88 قانون مجازات اسلامی و تبصره یک آن است، با تشکیل پرونده شخصیت برای متهم و انتخاب وکیل برای وی، جلسه دادگاه تشکیل و حکم تأدیبی مقتضی صادر خواهد شد.
خسروی‌وفا در پایان از خانواده‌ها خواست با عنایت به اینکه اختلافات خانوادگی و طلاق آثار مخرب و خطرناکی ابتدا برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و خردسالان و سپس جامعه دارد، در حفظ و مراقبت و نظارت بیشتر فرزندان خود بکوشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پاتوق شوم جوانی که 3 خواهر بزرگتر از خود داشت!

اعتراف شوم خواننده زیرزمینی عروسی های تهران / زنان را به خلوت می برد و ... ! + عکس

ماجرای لخت شدن هواداران سپیدرود در خیابان های انزلی + عکس

این مرد به خودش شلیک کرد / آزمایش دیوانه وار جلیقه ضدگلوله + فیلم

زن کارمند کرجی با پراید ربوده شد

اعتراف دختر نوجوان به کشتن شیر کوهی / قصد خوردن برادر 6 ساله ام را داشت + عکس

هدیه عجیب برای عروس خانم جنجالی شد + عکس

قتل عروس اصفهانی از سوی برادر شوهر دانشجو

تتلو به حبس و شلاق محکوم شد + حکم

سرنوشت وحشتناک دختر 16 ساله در آپارتمان خیابان کرمان + تصاویر

آخرین فیلم از علی خروس که تهران را به هم ریخت + عکس

72 کبوتر را در ایران زنده زنده آتش زدند! + فیلم تکاندهنده

قاتل بعد از انداختن طناب دار دور گردنش خندید!

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اصفهان قتل پرونده دختر فیلم عکس دختر قتل فیلم مرد زن ازدواج تهران پسر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم