Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بهداشتی شهر "قلعه‌رئیسی" را نگران‌کننده عنوان کرد و گفت: سرازیر شدن فاضلاب این شهر به رودخانه فصلی آن بهداشت محیط را به مخاطره انداخته است. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، وحید محمدی‌تبار شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از بی‌توجهی به برخی قربانیان حوادث غیرمترقبه در استان اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان مدیریت بحران کشور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌شود دیگر شاهد این بی‌توجهی‌ها نباشیم و سعی می‌کنیم حداقل اگر نتوانیم جبران خسارت کنیم در کنار مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به وضعیت نامطلوب بهداشتی در شهر قلعه‌رئیسی به‌ویژه در رودخانه فصلی آن اشاره کرد و افزود: این وضعیت بسیار نگران‌کننده است و جا دارد دانشگاه علوم پزشکی استان و آب و فاضلاب شهری به این موضوع ورود جدی کنند زیرا فاضلاب شهر در این رودخانه سرازیر شده و بهداشت محیط را به مخاطره انداخته است.

 مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات برخی مناطق محروم استان اشاره و بیان کرد: متأسفانه بخشداری‌های دیشموک، چاروسا و بوستان با داشتن تنها دو کارمند و یک بخشدار انجام وظیفه می‌کنند که جا دارد حوزه اداری و مالی استانداری به طور جدی برای برطرف کردن این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

محمدی‌تبار با اشاره به نحوه هزینه‌کرد اعتبارات مدیریت بحران گفت: تلاش ما این است که ریز اعتبارات حوزه مدیریت بحران از صفر تا صد کنترل و نظارت شود و از انحراف و استهلاک این اعتبارات به‌شدت جلوگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات بحران باید به برطرف کردن مشکلات این حوزه بینجامد عنوان کرد: در مسیر جاده باغچه‌سادات و کهگیلویه به قلعه دختر و دیشموک اشکالات فنی زیادی مشاهده شده که این موارد را به دفتر فنی و دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

R41452/P1357/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده ایم.

استاندار بوشهر از تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در نخستین اقدام و بدنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اولویت دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

محمدی زاده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط استانداری و ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تامین می‌شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با جزئیات این تفاهم نامه نیز گفت: از مجموع اعتباراتی که توسط استانداری تامین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ابراز داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی افزود: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی شده و به عنوان اولین و تنها استان کشور هستیم که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • حواله تحویل بیش از ۷۰ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید