Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) را در شبستان مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش مقیم، مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت طی هشتمین سال متوالی ، همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) را در شبستان مسجد جامع امام علی (ع) برگزار کرد! در هشتمین گردهمایی شیرخوارگان حسینی ، مادرانی که فرزند شیرخوار داشتند از راه دور و نزدیک به نیت توسل به حضرت علی اصغر(ع) در این مرکز جمع شدند تا بار دیگر بچه‌های خود را بیمه آن بزرگوار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مراسم در یک شنبه هفتم ماه محرم ۱۴۴۰ ه.ق پس از اعلام برنامه با تلاوت قرآن کریم آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن مخبر ادامه و مرثیه سرایی آقای حاج علی مصلایی پایان بخش این محفل بود.

شعر خوانی توسط فاطمه رهنمائیان یکی از کودکان مرکز؛ قرائت نذرنامه توسط خانم کیانی و‌هم خوانی بانوان از قسمت های قابل توجه این محفل بود .

در این مراسم جمع کثیری از بانوان از ایران ، آلمان، لبنان، ترکیه، یوگسلاوی، عراق، افغانستان و سایر ملیت های مختلف به همراه کودکان خود حضور داشتند. در حالی که لباسی شبیه به لباس حضرت علی اصغر (ع) بر تن فرزندانشان کرده بودند ، آن ها را نذر یاری قیام امام زمان (عج) کردند .

در ادامه تصاویری از هشتمین همایش شیرخوارگان حسینی در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت می‌ آید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیرخوارگان فرانکفورت همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت همایش پیاده‌روی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارکنان اداره های شهرستان مهر از شبکه بهداشت و درمان تا بوستان شهدای شهر مهر برگزار شد.

در این همایش پیاده‌روی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهر مهر نیز حضور داشتند.

در پایاناین مراسم پیاده روی از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه