Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر بررسی آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست درباره فیلم منتشر شده از آلودگی نفتی ساحل شهر هندیجان در استان خوزستان توضیحاتی ارائه داد.

ضیاءالدین الماسی مدیر کل دفتر بررسی آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با فیلم انتشار یافته درباره آلودگی نفتی ساحل شهر هندیجان در منطقه دریایی بحرکان استان خوزستان اظهار کرد: پس از انتشار این فیلم سازمان محیط زیست استان به آن مکان رفته و از آنجا بازدید به عمل آمد، اما هیچ اثری از آلودگی نفتی در آن منطقه مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آلودگی نفتی در حوزه دریایی بندر بحرکان هندیجان تائید شد

وی افزود: در این فیلم دریا مواج بوده است، در صورتی که در تاریخ انتشار این فیلم وضعیت دریا آرام گزارش شده بود، در نتیجه این آلودگی برای آن زمان نبوده و شاید در گذشته اتفاق افتاده باشد و منشأ آن هنوز مشخص نشده است.

الماسی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی درباره آلودگی نفتی خلیج فارس دریافت نکرده است و هنوز صحت این خبر مشخص نشده است.

مدیر کل دفتر بررسی آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: سازمان محیط زیست برای مشارکت مردم در حفظ محیط زیست از شهروندان درخواست می‌کند تا به هنگام ارائه گزارش، اطلاعات دقیق تری را درباره موضوع و محل وقوع حوادث در اختیار سازمان قرار دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است