Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور مسئول عقیدتی تیپ 57 لرستان، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از پاسداران و بسیجیان پل‎دختر برگزار شد.

در این آیین حجت‎الاسلام نقی هادی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پلدختر معرفی و از خدمات بیش از 2 ساله حجت‎الاسلام سلمان کریمی مسئول سابق این نهاد قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام هادی پیش از این در عقیدتی سیاسی طلاب قم مشغول خدمت بوده است.

انتهای پیام/د

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پل‌دختر معارفه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین  سید احمدرضا شاهرخی بدین شرح است    

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با بصیرت و آینده نگری حضرت امام راحل عظیم الشأن، با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روند تکاملی انقلاب، و آینده نظام و کشور، با اتکال به عنایات ذات اقدس الهی، تضمین شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های عظیم آن در مهندسی افکار عمومی جهانیان و آگاهی بخشی به جامعه بشری و ایجاد گفتمان استکبار ستیزی و نفوذ به جغرافیای سلطه و استکبار‌، ضرورت تشکیل سپاه، برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را مضاعف نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای مبارک انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان بدست آورد.

 رشادتهای بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، کسب تجارب و نوآوری، مقابله با ناتوی فرهنگی، و جنگ نرم، حضور فعالانه در عرصه های جهادی، عمران، صنعت و آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد امنیت و آسایش میهن عزیز اسلامی، و نیز حفظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخیراً پیروزی در عملیات وعده صادق و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقامِ این نهاد مقدس، این روز را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران در کشور و استان لرستان،به ویژه سپاه حضرت ابوالفضل «علیه السلام» و جانبازان و ایثارگران و مجموعه فرماندهان، افسران و نیروهای کادر و سربازان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت می گویم، امید است در سایه توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و عمل به منویات نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای«مد ظله العالی» این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

 

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه