Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:20:22 GMT

طرح حمایت غذایی مددجویان در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۴۷۱۹

طرح حمایت غذایی مددجویان در قزوین آغاز شد

مسعود بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح کارت های یارانه مشمولان طرح که مددجویان دستگاه های حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی هستند شارژ می شود.
وی ادامه داد: در استان 50 هزار خانوار در حدود 135 هزار نفر مشمول این طرح هستند که از 400 هزار ریال تا یک میلیون و 450 هزار ریال به آنها اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابابی یادآور شد: در این طرح برای خانوارهای یک نفره 400 هزار ریال، 2 نفره 800 هزار ریال، سه نفره یک میلیون ریال و به ازای هر نفر اضافی 150 هزار ریال تا سقف یک میلیون و 450 هزار ریال در محدوه زمانی دریافت کالا واریز می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:مشمولان طرح می توانند با کارت های یارانه خود از امروز به فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر از قبیل اتکا، رفاه، بسیجیان و... مراجعه کرده و به مقدار شارژ شده کالا دریافت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مرحله دوم تسهیلات اشتغالزایی استان گفت: 10 هزار میلیارد ریال برای مرحله دوم این تسهیلات در کشور اختصاص یافته اما هنوز سهم استان ها ابلاغ نشده است.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بهزیستی فروشگاه های زنجیره ای کار و رفاه اجتماعی کمیته امداد یارانه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت