Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:13:48 GMT

هنر فاسد انسان را از حق دور می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۴۹۸۵

هنر فاسد انسان را از حق دور می کند

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هنر این قدرت را دارد که مطلب را برای مخاطب حسی و قدرت عقل او را برای درک مطالب فلسفی تحریک کند، گفت: از سوی دیگر هنر فاسد می تواند انسان را از حق دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عزتی شامگاه (۲۶ شهریور) در جمع عزاداران خیمه هنر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: قوه واهمه در انسان می تواند قوه عقل را تحت الشعاع قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هنر این قدرت را دارد که مطلب را برای مخاطب حسی و قدرت عقل او را برای درک مطالب فلسفی تحریک کند، گفت: از سوی دیگر هنر  فاسد می تواند انسان را از حق دور کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عزتی با تاکید بر اینکه برای حرکت به سمت امام حسین(علیه السلام) باید او را شناخت، گفت: بنای اولیه اسلام بر حّریت و آزادی است و بر همین اساس، تقلید را نمی پذیرد.

 

وی «هوا و هوس و بی بصیرتی» را دو عامل اصلی شروع فتنه ذکر کرد و یادآور شد: امروز عده ای در داخل کشور به دنبال این هستند که به مردم القا کنند اسلام برای شرایط کنونی کشور نسخه و یا قابلیت ندارد که این موضوع بسیار خطرناک است.

 

گفتنی است، خیمه هنر به همت جمعی از هنرمندان خراسان جنوبی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برای اولین بار برگزار شد که در این خیمه برنامه‌هایی از قبیل تلاوت کلام الله قرآن مجید توسط قاریان برتر استان، شعرخوانی، نمایش تعزیه، سخنرانی، نقاشی و دست نوشته‌های مناسبتی بر روی ماشین، مداحی و سایر فعالیت‌های هنری مرتبط با این ایام انجام شد.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان روزنامه های ورزشی فوتبال ایران شیرخوارگان عزاداری امام حسین ع عزاداری محرم علم گردانی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!

نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان توسط محققان دانشگاه تگزاس ساخته شد.

این نوآوری به ربات‌ها امکان می‌دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کار‌هایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش‌های شبیه انسان هموار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # تکنولوژی ، سلامت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • (ویدئو) رییسی: در باشگاه‌های قدرت‌های جهانی جزو قدرت‌های برتر هستیم
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • سیر تکامل کادیلاک: سفری 122 ساله در دنیای تجملات و قدرت (فیلم)
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • (ویدیو) مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب