Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وظيفه ذاتي سازمان تأمين اجتماعي ايجاب مي کند که به هنگام تنگناهاي اقتصادي، با احساس مسئوليت کامل به ايفاي نقش خود در حمايت از نيروهاي مولد کشور (اعم از کارگران، بيمه شدگان، بازنشستگان و مستمري بگيران) عمل کند و از آنها دربرابر چالش ها، فشارها و ريسک هايي چون بيکاري، بيماري و خطر کاهش ارزش مستمري ها پشتيباني مؤثر به عمل بياورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، سيدتقي نوربخش، مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي با بيان سخنان يادشده در جمع مسئولان روابط عمومي مناطق مختلف استاني اين سازمان ضمن تسليت به مناسبت ايام عزاداري اباعبدالله الحسين(ع)، افزود: اين سازمان به عنوان بزرگترين نهاد بيمه گر اجتماعي کشور، ضمن درک شرايط خاص کشور از هيچگونه تلاش براي پيشبرد سياست ها و جهت گيري هاي دولت دکتر روحاني و برنامه هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در راه جلب رضايتمندي کارگران، بيمه شدگان و بازنشستگان تحت پوشش دريغ نخواهد کرد.
مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي با اشاره به هزينه – درآمدي بودن سازمان و عدم اتکاي آن به منابع عمومي کشور، از همراهي و همکاري و درک مشترک شرکاي اجتماعي سازمان (به ويژه جامعه کارفرمايي و کارآفريني کشور و تشکل هاي کارگري و بازنشستگي) قدرداني کرد و افزود: با وجود همه تنگناهاي اقتصادي، سازمان تأمين اجتماعي ظرف 5 سال گذشته به همه تعهدات قانوني خود در محدوده امکانات موجود عمل کرده و طي شش ماهه اول سال جاري به طور متوسط هر ماه بيش از 7هزار ميليارد تومان صرف پرداخت مستمري ها و تأمين خدمات درماني موردنياز 42 ميليون بيمه شده تحت پوشش نموده است.
نوربخش با تأکيد بر ضرورت تقويت اميد به آينده و غلبه بر مشکلات فعلي از سوي حوزه هاي ارتباطي و اطلاع رساني تأمين اجتماعي يادآور شد: بنا به تأکيد سازمان هاي بين المللي در حوزه هاي کار، رفاه و تأمين اجتماعي، نظير اتحاديه بين المللي کار (ILO) و اتحاديه بين المللي تأمين اجتماعي (ISSA)، کشورهايي که در موقعيت هاي دشوار اقتصادي، اجتماعي و يا تحريم هاي تحميلي قرار مي گيرند بايد بيش از پيش بر کارآمدي نظام بيمه هاي اجتماعي، و رفاه و تأمين اجتماعي خود تمرکز کنند و از اتخاذ سياست هاي روشن در هدايت منابعي چون يارانه ها براي بهبود کيفيت و کميت خدمات موردنياز اقشار کم درآمد و آسيب پذير غافل نمانند.
نوربخش افزود: خوشبختانه درک مشترک و مناسبي نسبت به جايگاه و نقش حوزه هاي رفاه و تأمين اجتماعي به ويژه پيرامون اهميت ارتقاء کارآمدي سازمان تأمين اجتماعي در کشور به وجود آمده و اين سازمان اميدوار است با همراهي مجلس محترم و تدابير مشخص دولت خدمتگزار و راهبري شخص رئيس جمهور محترم بتواند ضمن حفظ سطح کمي و کيفي خدمات بيمه اي و درماني خود، گام هاي تازه اي در مسير تحقق برخي مطالبات جامعه شريف بازنشستگان و مستمري بگيران بردارد.
نوربخش با اشاره به اهميت کار روابط عمومي براي تبيين فعاليت هاي سازمان و جلب همدلي وهمراهي آگاهانه افکار عمومي، گفت: اطلاع رساني در سازمان تأمين اجتماعي بايد کاملا مبتني براطلاعات واقعي وتوجه به جنبه هاي فني وحقوقي مسايل اين سازمان باشد . ازاين روتقويت تعامل روابط عمومي ها با بخش هاي تخصصي سازمان ودرنظرگرفتن گستردگي وتنوع کم نظيرفعاليتهاي آن، يک ضرورت است.
وي درپايان اظهارداشت: روابط عمومي بايد احترام به بيمه شدگان،بازنشستگان وکارآفرينان را درسرلوحه برنامه هاي خودقراردهد.چشمان باز ، گوش هاي شنوا،فروتني ،ادب وشکيبايي ازمهم ترين ويژگي هايي است که نه فقط توسط روابط عمومي ها بلکه بايدازسوي تمامي همکاران پرتلاش ما درمراکزبيمه اي ودرماني سراسرکشور، درتعامل بامراجعان رعايت شود.
اميرعباس تقي پور، مشاور مديرعامل و مديرکل روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي نيز در اين جلسه گفت: تحولات مداوم از جمله ويژگي هاي فضاي رسانه اي است و در سال هاي اخير سرعت تحولات در اين حوزه رو به افزايش است به نحوي که کارکرد و اثرگذاري رسانه ها در حال حاضر قابل مقايسه با سال هاي قبل نيست.
وي برقراري ارتباط مناسب و اثرگذار با جامعه مخاطبان را در شرايط فعلي از مهمترين اولويت هاي سازمان تأمين اجتماعي برشمرد و گفت: حوزه روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي براي تحقق اهداف سازمان در اين حوزه از تمامي ظرفيت ها بهره برداري مي کند.
تقي پور با اشاره به گستردگي فعاليت و تنوع جامعه مخاطبان سازمان تأمين اجتماعي گفت: براي برقراري ارتباط با اين جامعه بزرگ بايستي برنامه ريزي متناسب با گستردگي دامنه فعاليت سازمان داشته باشيم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد