Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@15:48:51 GMT

4 کشته و هزار زخمی؛ قربانی توفان منگهوت چین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۳۴۱

4 کشته و هزار زخمی؛ قربانی توفان منگهوت چین

مقامات چین می گویند در اثر باران های شدید و تندبادهای همراه با ابرتوفان منگهوت در چهار استان و ایالت هنگ کنگ، هاینان، ماکائو و گوانگ دونگ مرگ 4 نفر و زخمی شدن حدود یک هزار نفر به تائید رسیده است.

 توفان منگهوت که 22 امین توفان امسال چین است هنگ کنگ را ترک کرده و به سمت استان گوانگ دونگ در حرکت است، وزش ابر توفان منگهوت در شهر بندری هنگ کنگ در جنوب چین، باعث لغو 900 پرواز و همچنین سرگردانی حدود 100 هزار مسافر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفان در این ایالت همچنین باعث زخمی شدن 394 نفر شده بود.
مقامات چین به تلویزیون ملی این کشور گفته اند تا کنون در استان گوانگ دونگ نیز 213 نفر مجروح، سه میلیون و 110 هزار نفر خانه های خود را ترک کرده و بیش از 49 هزار قایق ماهیگیری نیز به بندر بازگشته اند.
همچنین به دلیل شدت این توفان و با هدف جلوگیری از خطرات احتمالی آن، دولت بیش از 29 هزار مرکز از جمله 640 محل توریستی را تعطیل کرده است.
تمام خدمات قطارهای سریع السیر و قطارهای معمولی هم به حالت تعلیق درآمده است روز یکشنبه نیز بیش از 400 پرواز داخلی و خارجی در استان هاینان لغو شد.
در جزیره جنوبی هاینان و جاهای دیگر این استان نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر خانه های خود را تخلیه کرده اند.
توفان منطقه دلتای رود مروارید در چین را هم به تعطیلی کامل کشانده است وزش باد سهمگین 200 کیلومتر در ساعت، شدیدترین توفانی است که در سال جاری میلادی چین را در هم می کوبد.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «اورنبورگ» در یکی از مسابقات جام حذفی روسیه برابر تیم «دینامو مسکو» قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۲ تن به شکست داد.

محمد قربانی لژیونر ایرانی اورنبورگ در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. او در دقیقه ۶۸ و در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود موفق شد با جاگیری و هوشمندی خود موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در ادامه بازی، حریف موفق شد ۲ گل دیگر به ثمر برساند و در آخرین لحظات بازی هم اورنبورگ یک گل دیگر زد اما فرصتی برای گریز از شکست باقی نمانده بود.

کد خبر 6081460

دیگر خبرها

  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس