Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:30:11 GMT

مداحی شب هشتم حاج مهدی اکبری/صوت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۳۹۶

مداحی شب هشتم حاج مهدی اکبری/صوت

مداحی حاج مهدی اکبری در شب هشتم محرم الحرام را بشنوید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مداحی حاج مهدی اکبری در شب هشتم محرم الحرام را بشنوید.

برای دانلود این مداحی اینجــــــــــــــــا کلیک کنید.

۱۳۹۷ سه شنبه ۲۷ شهريور | ساعت:08:22 دانلودDownload کلیدواژه: دانا صوت محرم مداحی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار مداحی شب هشتم محرم با صدای میرداماد/صوت مراسم وداع و تشییع پیکر 9 شهید گمنام در ساری +فیلم موشن کمیک احتکار/دانلود مداحی شب هفتم حاج محمد طاهری/صوت مداحی شب هفتم محمود کریمی/صوت صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل