Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان جنجالی فوتبال ایران بعد از برد پرسپولیس با یک استوری معنادار به عادل فردوسی پور توهین کرده است.

پرسپولیس تهران امروز در یک دیدار جذاب و دیدنی توانست تیم الدحیل را در آزادی با نتیجه 3 بر 1 از پیش رو بردارد. بعد از پایان این دیدار سوشا مکانی دروازه بان جنجالی سابق پرسپولیس که هیچگاه روابط مساعدی با عادل فردوسی پور نداشته است با یک استوری مهنادار و توهین آمیز این مجری و گزارشگر فوتبال را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوری سوشا مکانی درباره عادل فردوسی پور

سوشا مکانی با اشاره به برد پرسپولیس ناراحتی عادل فردوسی پور را از این اتفاق سوژه عکس وی در اینستاگرام خود کرده است. البته سوشا مکانی در دو مرتبه این توهین ها را به فردوسی پور روا داشته است تا به نوعی این حرکت او تلافی جویانه تلقی گردد.

استوری سوشا مکانی درباره عادل فردوسی پور

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا