Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا- فرمانده تيپ انصار الرسول (ص) شهرستان جوانرود گفت: استکبار جهاني به رهبري آمريکا و عوامل خود فروخته و نفوذي توطئه‌هاي زيادي عليه انقلاب انجام دادند اما تمام توطئه ‌هايشان تا به امروز شکست خورده است.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا؛ سردار ناصر باباخاني در رزمايش اقتدار عاشورايي سپاهيان محمد رسول الله (ص) شهرستان جوانرود با تسليت ايام ماه محرم افزود: آمريکا با راه انداختن توطئه هاي شوم خود در صدد ضربه زدن به نظام و کشور ماست اما با وجود نعمت رهبري و پشتيباني مردم، نقشه هاي دشمنان خنثي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به فشارهاي اقتصادي آمريکا نيز اشاره کرد و يادآور شد: مردم ما چون براي اين نظام و انقلاب خون داده اند تسليم اين فشارها نخواهند شد.
جانشين سپاه ناحيه جوانرود نيز در اين رزمايش با تسليت ايام محرم و تبريک هفته دفاع مقدس به فلسفه قيام عاشورا اشاره کرد و گفت: امام حسين (ع) چراغ هدايت و کشتي نجات است و هر کس در کشتي ايشان بنشيند نجات خواهد يافت.
سرگرد فعله گري بر لزوم الگو گرفتن از مکتب امام حسين (ع) تاکيد کرد و افزود: ضرورت دفاع از حق از درس هاي است که مکتب عاشورا به ما مي آموزد.
وي گفت: معرفت و بصيرت افزايي، عمل به تکليف و ايثار و فداکاري از ديگر درس هاي مکتب عاشورا است که همه ما بسيجيان بايد به آن عمل کنيم.
در اين رزمايش بسيجيان شهرستان جوانرود قدرت، اقتدار، توان رزمي، آمادگي و انسجام خود را به نمايش گذاشتند.
در اين رزمايش علاوه بر حضور گردان هاي عاشورايي، گروه هاي جهادي بسيج ماموريت اقدامات جهادي در مناطق محروم شهرستان جوانرود را نيز آغاز کردند که ارائه خدمات محروميت زدايي، پزشکي و بهداشتي از جمله اقدامات آنان است.
سرگرد حسين فعله گري جانشين سپاه ناحيه جوانرود هدف از برگزاري اين رزمايش را اميد آفريني، روحيه ‌بخشي و انسجام ‌بخشي به بسيجيان به عنوان ارکان اقتدار و امنيت مردم و همچنين خدمت‌ رساني به محرومان در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ذکر کرد.
شهرستان جوانرود با بيش از 75 هزارنفرجمعيت در 86 کيلومتري شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت

به گزارش خبرآنلاین، به مناسبت روز جهانی قدس، ضیافت افطار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در  محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.

به نقل از ایسنا در این مراسم که علاوه بر «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا، سفیران کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، الجزایر، سودان، ترکمنستان، بنگلادش، سرپرست سفارت افغانستان و معاون سفیر آذربایجان در آن حضور داشتند، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، به تبیین اهمیت وحدت و همبستگی مسلمانان در تعالیم دینی پرداخت و افزود: ما امشب در اینجا در حالی جمع شده ایم که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی ما در غزه، تحت شدیدترین جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی و با حمایت واشنگتن و در سایه سکوت کشورهای غربی، از آشکارترین حقوق خود محروم و با نسل کشی مواجه هستند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت، شاید اگر همه ما مسلمانان در انجام وظایف و تکالیف دینی دقت بیشتری مبذول می‌کردیم، موضوع فلسطین و ظلم  مستمر رژیم صهیونیستی در حق مردم شریف و بی‌دفاع آن و تلاش برای پاکسازی قومی مردم فلسطین که تنها هدفشان زندگی آرام و امن در سرزمین آبا و اجدادی است، قریب به هشت دهه ادامه نمی یافت.

وی در پایان سخنان خود گفت، از خداوند متعال مسئلت می نماییم که مردم مظلوم فلسطین را از شر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی رهایی بخشیده و ان شاالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف، قبله اول از لوث صهیونیست ها باشیم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889197

دیگر خبرها

  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • جلالی: شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت
  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • رئیسی: شکست‌های طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیر قابل جبران است
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است
  • ورود ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی به جوانرود