Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:52:52 GMT

هویت ۱۹ کشته شده فقط با آزمایش DNA قابل تشخیص است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۶۰۸

هویت ۱۹ کشته شده فقط با آزمایش DNA قابل تشخیص است

سید محمد صابری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین جزییات برخورد اتوبوس و تانکر سوخت از مبدا تهران به مقصد کرمان اظهار کرد: این حادثه از سمت کاشان ۲۵ کیلومتر قبل از نطنز رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه گفته شده در ساعت ۲۳ و ۱۴ دقیقه شب گذشته رخ داد، ادامه داد: شمار کشته شدگان ۱۹ نفر است و با توجه به وضعیت مساعد مصدومان احتمال افزایش کشته شدگان بسیار بعید به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری شمار مصدومان را ۲۷ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ نفر سرنشینان اتوبوس و یک نفر هم راننده تانکر حمل سوخت بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان شمار سرنشینان اتوبوس با احتساب راننده و کمک راننده را ۴۵ نفر اعلام کرد و گفت:

۲۰ نفر از مصدومان در لحظه اول به بیمارستان فاطمیه بادرود و هفت نفر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

صابری ادامه داد: تاکنون شش نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان بادرود ترخیص شده اند، شش نفر دیگر هم حالشان خوب است و تا اواخر وقت امروز به احتمال زیاد ترخیص می شوند. شش نفر دیگر هم به بیمارستان کاشان و دو نفر هم با سوختگی ۱۵ تا ۲۰ درصد به مرکز سوانح سوختگی اصفهان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان گفت: سه نفر از بیماران منتقل شده به بیمارستان کاشان ترخیص شدند و احتمالا پنج نفر هم تا چند ساعت آینده ترخیص می شوند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی تمامی مصدومان مساعد است، گفت: اسامی مصدومان اعلام شده اما اینکه هر نفر از کدام شهرستان است به زودی اعلام شده و در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار داده می شود.

صابری با اشاره به اینکه تمامی کشته شدگان بر اثر سوختگی جان باخته اند و هویت آن ها قابل تشخیص نیست، گفت: هویت اجساد تنها با آزمایش DNA قابل تشخیص است.

وی گفت: لیست اسامی مسافران از سازمان حمل و نقل و ترمینال تهران گرفته شده و بر این اساس اسامی فوتی ها تا چند ساعت دیگه مشخص می شود.

وی یادآور شد: ممکن است افرادی در بین راه سوار اتوبوس شده باشند که در حال حاضر نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد و بعد از بررسی ها جزییات بیشتری اعلام می شود.

کد خبر 4406322

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد بیرجند مجلس شورای اسلامی شیراز مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون