Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:05:36 GMT

تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۶۹۶

تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین فرهنگی شامگاه دیروز دوشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه مهم شهری اظهار داشت: متروی تبریز یکی از زیرساخت های مهم توسعه شهری است.

وی سپس با بیان اینکه تبریز به شدت به اتمام مترو نیاز دارد، ادامه داد: نمایندگان مجلس تا حد توان به منظور پیگیری امور در کنار سازمان قطار شهری تبریز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگی با تاکید بر اینکه باید مشکلات مالی این پروژه برطرف شود، افزود: باید دولت و شهرداری نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشند. باید مسئولان امر نهایت تلاش خود را برای تکمیل خط های مختلف متروی تبریز به کار گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل متروی تبریز گفت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش بار ترافیکی در شهر تبریز هستیم. کاهش بار ترافیکی شهر یکی از مزایای مترو خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس همچنین در پایان گفت: تکمیل پروژه متروی تبریز نیازمند توجه ویژه دولت و همکاری شهرداری تبریز است.

کد خبر 4406328

منبع: مهر

کلیدواژه: متروی تبریز محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد بیرجند مجلس شورای اسلامی شیراز مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فرج نیا روز دوشنبه در نشست تخصصی گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۳، با اشاره به موضوع تنش آبی در کلانشهر تبریز، افزود: با توجه به این موضوع و اینکه تأمین برق پمپ‌های آب در نقاط مختلف برعهده برق تبریز است، باید اعتبارات کافی برای تأمین برق واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی این منطقه تخصیص یابد.

وی ادامه داد: چون واحدهای صنعتی تبریز در مسیر تأمین برق پمپ‌های آب قرار دارند، تسهیل برق رسانی به این پمپ‌ها نیازمند تأمین شبکه برق مستقل است.

فرج نیا اظهار کرد: رشد و توسعه شهری به معنای افزایش تقاضا برای تأمین برق است و با توجه به این موضوع نیازمند راه اندازی پست‌های فوق توزیع در حوزه استحفاظی تبریز هستیم که باید از اکنون تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی گفت: در بخش‌های مختلف نیرو و انرژی نیاز به ارتقای خدمات داریم به خصوص در بخش مبلمان شهری حوزه روشنایی معابر نیازمند اصلاح و بهبود خدمات هستیم.

فرج نیا یادآور شد: با توجه به رشد و توسعه جهشی کلانشهر تبریز، برای پیشگیری از بروز مشکلات برق در آینده به ویژه پیش از آغاز اوج بار تابستان امسال، نیازمند پست‌های فوق توزیع هستیم و گریزی از آن نیست.

وی ساماندهی برق بازار تاریخی تبریز و نقش اساسی آن در بخش اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام و اضافه کرد: این طرح یکی از مطالبات مهم شهروندان و رسانه‌های گروهی است که با تأمین اعتبارات مورد نیاز به طور اساسی اقدامات لازم انجام می‌شود.

کد خبر 6079195

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال