Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@17:44:03 GMT

تشییع غریبانه سعید کنگرانی در بهشت زهرا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۸۳۶

تشییع غریبانه سعید کنگرانی در بهشت زهرا

محمد شیری، بازیگر سینما و‌ تئاتر در سخنانی با تشکر از همه کسانی که در مراسم حاضر شده بودند، گفت: از همه دوستان تشکر می‌کنم. به هر دلیلی مراسم تشییع سعید کنگرانی این‌گونه برگزار شد اما بیایید قدر یکدیگر را بدانیم و از موفقیت همدیگر خوشحال شویم زیرا آخر زندگی همه ما همین‌جا در بهشت زهرا است. مهدی گلستانه، کارگردان سینما نیز یک فایل صوتی از سعید کنگرانی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فایل صوتی؛ سعید کنگرانی بخش‌هایی از شعر احمد شاملو را دکلمه کرده بود. فریبرز کنگرانی، برادر سعید کنگرانی نیز با تشکر از حاضران در مراسم گفت: از خانم شهیدی، همسر سعید کنگرانی که در طی سال‌های گذشته در کنار سعید بود، تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: عذر می‌خواهم از همه شما که امکان پذیرایی نداریم‌. به ما گفته شد که مراسم این‌گونه برگزار شود. صمد کنگرانی، برادر دیگر سعید کنگرانی نیز اظهار کرد: تنها کسی که در طول ۱۵‌سال بیکاری سعید؛ در کنار او بود، همسرش بود. بیاییم تا قدر یکدیگر را بدانیم و در زمان زنده بودن، با هم دوست و صمیمی باشیم. به سفارش این هنرمند و خانواده‌ او، تمامی هزینه‌های مربوط به مراسم به کودکان کار اختصاص یافته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش