Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@16:07:50 GMT

پدافند سوریه اشتباها هواپیمای روسیه را زد!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۹۵۵

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای دیگر از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای نظامی این کشور در سوریه خبر داد. یک فروند هواپیمای نظامی روسی از نوع ایلوشین- 20 با 14 خدمه همزمان با حمله چهار فروند جنگنده اسرائیلی به استان لاذقیه سوریه از صفحه رادار محو شد. ناطقان: به گزارش پارس‌تودی؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد دوشنبه‌شب مرکز کنترل هوایی این کشور شلیک شدن چند فروند موشک از یک ناوچه فرانسوی در دریای مدیترانه به سمت لاذقیه در شمال غرب سوریه را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درهمین حال؛ وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای دیگر از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای نظامی این کشور در سوریه خبر داد. یک فروند هواپیمای نظامی روسی از نوع ایلوشین- 20 با 14 خدمه همزمان با حمله چهار فروند جنگنده اسرائیلی به استان لاذقیه سوریه از صفحه رادار محو شد.

تلویزیون سوریه هم از حمله موشکی به شرکت صنایع الکترونیکی در شهر لاذقیه خبر داد و اعلام کرد، سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه شماری از موشک‌های دشمن را رهگیری و منهدم کرده است.

منابع خبری گزارش دادند دست‌کم فروند چهار موشک به ساختمان صنایع فناوری ارتش سوریه در لاذقیه اصابت کرده است و شماری زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی شنبه گذشته نیز فرودگاه بین‌المللی دمشق (پایتخت سوریه) را هدف حملات موشکی قرار داد. پدافند هوایی سوریه شماری از این موشک‌ها را رهگیری و منهم کرد.

اسرائیل تاکنون بارها درچارچوب حمایت و پشتیبانی از تروریست‌ها، مواضع ارتش و زیرساخت‌های سوریه را هدف قرار داده است.

برچسب ها: پدافند سوریه ، هواپیمای روسیه ، لاذقیه سوریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پدافند سوریه هواپیمای روسیه لاذقیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت

چین اولین زیردریایی نظامی مجهز به فناوری روز جهان را که قرارداد ساخت آن ۹ سال پیش با پاکستان امضا شده بود، تحویل اسلام‌آباد داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروهای مسلح پاکستان، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راهی جدید در همکاری‌های قوی دو کشور عنوان کرد.

براساس قراردادی که دو کشور در جریان سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در سال ۲۰۱۵ امضا کردند، ۴ فروند زیردریایی نظامی در چین و ۴ فروند دیگر آن نیز در کارخانه کشتی سازی پاکستان در بندر کراچی آماده خواهد شد.

برپایه این قرارداد دفاعی که با هدف انتقال تکنولوژی به امضا رسیده است، دو طرف در خصوص ساخت هشت زیردریایی «کلاس هنگور» به توافق رسیدند.

زیردریایی کلاس هنگور قادر به انجام ماموریت های مختلف بر اساس دستور العمل های عملیاتی است. این زیردریایی بسیار پیشرفته و غیرقابل رهگیری، مجهزترین سلاح ها و حسگرها را داراست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت