Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زنوزی در خصوص جدایی جان توشاک از باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: واقعیت اینگونه نیست که می گویند. برخی دارند هواداران را تحریک می کنند. قضیه اینگونه که عنوان می کنند نیست.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص درگیری لفظی اشکان دژاگه و جان توشاک تصریح کرد: دژاگه چنین بازیکنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اشکان را می شناسند که چقدر او متشخص و مودب است. من از معرفتی که دژاگه دارد شگفت زده شدم. من با او که صحبت کردم به او گفته است چرا من را تعویض کردی؟

وی افزود: سرمربی تیم در مصاحبه پس از بازی نیز عنوان کرد چیز مهمی نبود. توشاک به موضوع دیگری اعتراض داشت. توشاک هم دیگر باز نمی گردد. ایشان به استانبول رفت و دیگر هم بر نمی گردد. او اعتراض شدیدی نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشت. توشاک به آنها شدیدا معترض بود.

زنوزی درباره اعتراض توشاک به این برنامه ریزی ها گفت: ما می خواستیم با توجه به اینکه در اردوی اخیر تیم ملی، سه بازیکن داشتیم بازی مان به تعویق بیفتد. او چندین بار با من و مدیرعامل باشگاه صحبت کرد تا این اتفاق بیفتد. نامه نگاری هم کردیم اما قبول نکردمد. اعتراض توشاک هم منطقی بود. در چندهفته اخیر سلسله اتفاقاتی افتاد که او را دلزده کرد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه صحبت های خود درباره دلال جدایی توشاک  از جمع این باشگاه تاکید کرد: او مربی بسیار بزرگی بوده و است. یکسری بازیکن خواستند و ما هم تامین کردیم. توشاک قول هم دادند که امسال سهمیه بگیریم. وقتی آمدند و مشکلاتی را دیدند برای او خیلی مسائل جای سوال داشت. او مدام می گفت چرا بین تیم ها فرق گذاشته می شود. توشاک استعفا داده است و او را اخراج نکردیم.

وی درباره رقم قرارداد سرمربی ولزی تراکتورسازی افزود: مبلغ قرارداد او ۶۰۰ هزار دلار بود که تقریبا ۳۰ درصد از آن را هم دریافت کرده بود. او مشکل مالی نداشت و وارد چنین مباحث مالی نمی شد. او حقش را می خواست اما نگاه مالی نداشت. از روز اولی که با او قرارداد مشروط بستیم اعلام کردیم قرارداد خیلی خوبی بستیم. می توانستیم در هر نیم فصل او را کنار بگذاریم. اما او خودش رفت. اگر هم قرار باشد به او پول بدهیم در مجموع می شود ۱۲۰ هزاردلار می دهند.  رقم قرارداد توشاک را با سایر مربیان مقایسه کنید. او استعفا داده است و مشخص است قوانین بین المللی در این باره چه می گوید.

زنوزی درباره شایعه مذاکره وی با کارلوس کی‌روش برای حضور در تراکتورسازی تصریح کرد: فعلا آقای تقوی امور فنی را بر عهده خواهد داشت تا هیات مدیره درباره جانشین آقای توشاک تصمیم گیری کند. من هم هیچ صحبتی با کی روش نداشته ام و تمام این صحبت ها شایعه است. هیات مدیره تصمیم می گیرد و من هم مشاوره می دهم. بالای نود درصد مربی تیم خارجی خواهد بود.

مالک باشگاه تراکتورسازی درباره بحث های به وجود آمده در خصوص مالکیت مشترک وی در این باشگاه و ماشین سازی تبریز نیز خاطرنشان کرد: من حاضر همین الان هر مشتری که ماشین سازی دارد پای میز مذاکره بنشیند و این باشگاه را واگذار کنم. اینقدر برایم حرف و حدیث درست کرده اند که دیگر خسته شده ام و حاضرم این تیم را واگذار کنم.

کد خبر 4406324

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی جان توشاك محمدرضا زنوزی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران السد قطر کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمانبندی پرداخت کنند.

وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهمتر از همه مدیریت بهره ور و تداوم اکار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره ور برسانند.

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس