Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:50:21 GMT

مرکز جامع خدمات سلامت حاجی مقصودی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۰۳۵

مرکز جامع خدمات سلامت حاجی مقصودی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که به منظور افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان به استان یزد سفر کرده است، صبح امروز مرکز جامع خدمات سلامت حاجی مقصودی را افتتاح کرد.

این مرکز دارای ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا است و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح شده است.

مرکز جامع خدمات سلامت حاج مقصودی یزد با صرف اعتبار ٤٠ هزار میلیون ریال و به همت خیر یزدی، غلامرضا حاجی مقصودی افتتاح و بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرکز که جمعیت حدود ۳۰ هزار نفر را زیر پوشش قرار می دهد، خدمات جامع سلامت شامل بهداشت محیط، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، بهداشت حرفه ای، واکسیناسیون، آزمایشگاه، مراقب سلامت و مشاوره ازدواج برای مراجعان انجام می شود.

به گزارش مهر، وزیر بهداشت امروز به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی از ۴۲ طرح حوزه بهداشت و درمان در مناطق مختلف استان یزد بهره‌برداری خواهد کرد.

کد خبر 4406350

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یزد سید حسن قاضی زاده هاشمی وزارت بهداشت یزد ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از اولویت های اصلی مدیریت این شهرستان در سال جاری ساماندهی و هماهنگی امور مربوط به اتباع و مهاجران خارجی و مقابله با ورود و حضور اتباع غیرمجاز در شهرها و روستاهای تابعه است، در این راستا مرکز جامع غربالگری اتباع در ری به زودی افتتاح خواهد شد.

مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور اتباع و مهاجران خارجی شهرستان ری اظهار داشت: یکی‌ از نیازهای اصلی ما در این حوزه راه اندازی هرچه سریعتر مرکز جامع غربالگری اتباع خارجی است که در بسیاری از موارد مرتبط کاربرد داشته و بسیار کمک کننده خواهد بود.

وی افزود: همچنین در همه جلسات کمیسیون می بایست قوانین مرتبط، شرح وظایف و بخشنامه های مربوطه با موضوع اتباع قرائت شده و رؤسای ادارات و دستگاه های عضو نسبت به شرح اقدامات خود اقدام کنند تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف مجموعه را شناسایی نماییم.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت بالای کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات مهم تشکیل منظم و هر ۱۵ روز یکبار جلسات کمیته های فرعی در پنج بخش تابعه شهرستان است تا جلسات در بخش ها تشکیل و موضوعات مرتبط با اتباع به صورت تخصصی و با شرایط همان منطقه مطرح و پس از بررسی و تحلیل در کمیته ها مهمترین موارد جهت طرح در جلسه کمیسیون شهرستانی ارسال تا در مورد آنها تصمیم گیری شود که بدین شکل به سمت برخورد تخصصی با موضوع پیش خواهیم رفت.

باب الحوائجی‌ ادامه داد: در زمینه برخورد با اتباع غیرمجاز نیازمند یک تفکر جهادی و دلسوزانه و احساس تعهد در تمام مسئولان و متولیان امر هستیم. یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان ری انجام شده است راه اندازی مرکز تخصصی غربالگری اتباع و مهاجران خارجی طی روزهای آتی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با شروع به کار مرکز و استقرار و شروع به فعالیت سامانه سراسری صیام به صورت دقیق و مستند به اطلاعات مورد نیاز مانند وضعیت اخذ مجوزهای قانونی، محل زندگی، شغل و دیگر موارد مورد نیاز دسترسی داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: با افتتاح مرکز جامع غربالگری و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص پس از این موضوع ساماندهی و هماهنگی امور مرتبط با اتباع و مهاجران خارجی به صورت کاملا تخصصی و مستند پیش خواهد رفت و بویژه در موضوع شناسایی اتباع غیرمجاز و اعمال برخوردهای قانونی می توانیم به آمار قابل قبولی دست یابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان