Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:25:19 GMT

جدال رسانه‌ای اینفانتینو و رییس لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۰۶۷

جدال رسانه‌ای اینفانتینو و رییس لالیگا

جیانی اینفانتینو نسبت به برگزاری دیدارهایی از لالیگا در آمریکا واکنش نشان داد و خاویر تباس به سرعت پاسخ او را داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لالیگا هنوز اجازه فیفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا را برای انجام بازی بارسلونا و خیرونا در میامی نگرفته است. با این حال خاویر تباس (رییس لالیگا) قصد دارد برنامه‌های خود را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر جیانی اینفانتینو در مصاحبه با ESPN گفت: ترجیح می‌دهم یک بازی بزرگ از لیگ MLS در آمریکا برگزار شود تا یک بازی از لالیگا. پروژه‌هایی در این رابطه وجود دارد که باید برای تایید شدن آن صبر و آنها را بررسی کنیم. برای هر مسابقاتی قوانینی وجود دارد و همه از آن پیروی می‌کنند. یک پیشنهاد می‌تواند از جانب اعضای انجمن‌ها یا اعضای کنفدراسیون‌ها یا فیفا پذیرفته شود و دلیل خاصی برای آن وجود نداشته باشد.

رییس فیفا در ادامه اظهار کرد: من دوست دارم شاهد پیشرفت آمریکا، لیگ، تیم ملی و رشد جوانان این کشور باشم. در آمریکا قدرت اقتصادی وجود دارد و ورزش در دی.ان.ای این مردم وجود دارد.

در آمریکا فوتبال پشت سر ورزش‌های محبوبی همچون فوتبال آمریکایی، بسکتبال، هاکی روی یخ و بیسبال قرار دارد اما برگزاری بازی‌هایی مانند جام جهانی در این کشور باعث محبوبیت فوتبال خواهد شد. اینفانتینو اظهار کرد: دوست دارم فوتبال به یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در آمریکا تبدیل شود و ورزش پنجم نباشد.

پس از این اظهارات تباس سکوت نکرد و از طریق توئییترش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. رییس لالیگا نوشت: باید به رییس فیفا یادآوری کنم در MLS سه تیم کانادایی حضور دارند و تورنتو قهرمان کنونی این لیگ است. همچنین کانادا یک لیگ حرفه‌ای جداگانه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آمريكا جیانی اینفانتینو خاویر تباس فيفا لالیگا لیگ MLS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال