Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:27:50 GMT

فوت طلبه جوان مضروب مشهدی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۱۱۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، محمد تولایی، این طلبه جوان، صبح امروزدر بیمارستان قائم مشهد به رحمت ایزدی پیوست.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت : این طلبه مضروب مشهدی که چندی پیشدر کوچه باغ عنبر مشهد مورد حمله قرار گرفته و با چاقو مصدوم و مضروب  شده بود متاسفانه ساعتی پیش  درگذشت.

 قاضی حسن حیدری افزود:  تحقیقات برای شناسایی ضارب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طلبه مشهدی اواسط شهریور امسال در کوچه باغ عنبر در حالی  که سوار یک پیکان قدیمی بود؛ شخصی به قصد سئوال ، به خودروی وی نزدیک شد و با چاقو به وی حمله کرد و متواری شد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی طلبه جوان قائم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ نقطه پرخطر جاده‌ای در خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شهامت صبح دوشنبه در اولین نشست خبری قرارگاه سفر خراسان رضوی اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد زائرین مشهد به صورت جاده‌ای وارد مشهد می‌شوند و این نگاه ویژه می‌طلبد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۸۲ درصد زائرین مشهد با وسیله نقلیه شخصی، ۱۰ درصد با اتوبوس و بقیه ریلی و هوایی به مشهد می آیند.

وی بیان کرد: ۴ هزار کیلومتر از جاده‌های استان در سال گذشته نیازمند بهسازی بود که پس از استخراج مسیرها برنامه سه ساله برای آن چیده شد.

شهامت با بیان اینکه آسفالت باید در دمای بالای ۱۰ درجه تا ۱۵ درجه انجام شود، گفت: از شهریور ماه امسال بیش از ۱۵۶۰ کیلومتر راه سازی انجام شد و بعضی جاها مثل نیشابور، سبزوار و خواف که تردد کامیون بیشتری دارند به صورت متمرکز آسفالت نیاز به بهسازی سنگین داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: جاده‌های استان فرسوده شده و بعضی از نقاط بیشتر از ۴۰ سال عمر و نیاز به روکش حفاظتی و بهسازی سنگین دارند.

وی اظهار کرد: هر کیلومتر بهسازی سنگین ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و هر کیلومتر روکش حفاظتی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه دارد و شیفت ۸ ساعته یک کارگاه جاده سازی ۵ تا ۶ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

شهامت در خصوص اینکه بعضی از جاده‌های استان شش ماه یا کمتر بعد از روکش و یا بهسازی تخریب می‌شوند، گفت: این موضوع ضرری به بیت المال نمی‌رساند و پیمانکار تا یکسال این جاده‌ها را تضمین کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایمنی جاده‌ها هزینه شده است و سال گذشته ۳۰ نقطه پر خطر شناسایی شده بود که ۱۱ نقطه آن رفع شده و یک نقطه در حال انجام است و ۱۸ نقطه پرخطر در استان باقی مانده است.

کد خبر 6058047

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی به مشهد
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • ۱۸ نقطه پرخطر جاده‌ای در خراسان رضوی وجود دارد
  • هوای مشهد آلوده شد
  • هوای مشهد فردا دوشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری
  • انجام ۴۰۰۰ بازدید و پلمب ۵ مرکز متخلف در خراسان رضوی
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • هوای مشهد سالم است
  • نگاهی به وضعیت دبستانی در صالح آباد پس از بارش باران + تصاویر
  • ارائه خدمات گردشگری سلامت در ۴۵ مرکز درمانی خراسان رضوی