Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:50:13 GMT

مجتمع خوابگاهی 828 ظرفیتی دانشگاه تبریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۳۱۷

مجتمع خوابگاهی 828 ظرفیتی دانشگاه تبریز افتتاح شد

مجتمع خوابگاهی 828 ظرفیتی فجر دانشگاه تبریز با حضور قائم مقام وزیر علوم به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین امامعلی پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: در راستای تجمیع و متمرکز کردن خوابگاه‌های دانشجویی در داخل دانشگاه تبریز، صبح امروز و با حضور قائم مقام وزیر علوم، مجتمع خوابگاهی فجر ویژه دانشجویان پسر این دانشگاه به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر امامعلی پور، افزود: این مجتمع در زیربنایی به مساحت ۸۳۵۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در ۵ طبقه و ۲۰۷ اتاق چهار تخته توسط مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی ساخته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: در این سرای دانشجویی تمامی اتاق‌ها به یخچال، آشپزخانه با سیستم کامل پخت و پز، اتاق مطالعه، تلویزیون و اینترنت پر سرعت مجهز است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، حضور در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست دانشگاه تبریز از دیگر برنامه‌های قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اینترنت روابط عمومی علوم تحقیقات و فناوری معارفه وزارت علوم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا