Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - همشهری‌آنلاین:
همه دوربین‌های طرح ترافیک و ورودی محدوده زوج و فرد به پروژکتور مجهز شدند تا آمادگی زیرساختی برای اجرا طرح ترافیک در نیمه دوم سال و فاز دوم طرح کاهش به حداکثر برسد.

با توجه به افزایش ساعت اجرا طرح ترافیک در سال جاری به ساعت ۱۹ و همچنین ضرورت کنترل ۲۴ ساعته معاینه فنی خودروها از اول آبان‌ماه، با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همه دوربین‌های ورودی و خروجی محدوده طرح ترافیک به پروژکتور مجهز شدند

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران،با نصب نزدیک به 400 پروژکتور بر روی دوربین‌های پیرامونی محدوده طرح، هم‌اکنون در زمان تاریکی هوا نیز امکان تصویربرداری و رصد تردد خودروها در سطح شهر وجود دارد و آمد و شد خودروها و معاینه فنی آنها کنترل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قانون، از روز اول آبان ۱۳۹۷ همه خودروها تنها به شرط داشتن معاینه فنی مجاز به تردد در شهر سطح تهران هستند و این موضوع توسط دوربین‌ها و ماموران پلیس در سطح شهر، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل کنترل خواهد شد.

در همین زمینه: پذیرش خارج از نوبت سرویس مدارس در مراکز معاینه فنی اعلام آمادگی برای اجرا فاز دوم طرح کاهش | تمام خودروهای بدون معاینه فنی با دوربین جریمه می‌شوند آمارهای معاینه فنی | رتبه اول نیسان در آلایندگی و پراید در انحراف فرمان ۸۸ درصد اتوبوس‌های شرکت واحد معاینه فنی دارند معاینه فنی از آبان ماه در کل تهران ۲۴ ساعته چک می‌شود صدور ۹۲ هزار معاینه فنی‌ برتر | خودروهای سال ۹۲ هم باید معاینه بگیرند همکاری ستاد معاینه فنی شهرداری با پلیس برای ایجاد پوشه شهروندی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" در تهران را توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران اظهار کرد: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد، از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدیدتری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بزودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود، گفت: خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد و تخلفات ساکن را ثبت می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این ترددها در مناطق 1 ، 4 و 5 شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همان جا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد. 

1.9 میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت

مومنی تصریح کرد: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در 6 طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده‌رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است