Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با بازگشت دومين گروه کاروان تيراندازي ايران از بازيهاي آسيايي جاکارتا و رقابت هاي قهرماني جهان، عملکرد ملي پوشان در اين مسابقات در دستور کار فدراسيون قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي، در اين نشست 6 ساعته که با حضور علي دادگر، مسئولان فدراسيون، روساي کميته هاي مرتبط و کارشناسان اين رشته برگزار شد، عملکرد ملي پوشان، رکوردهاي کسب شده، سطح فني و آناليز کاروان تيراندازي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ميزان ارتقا و کاهش امتياز ملي پوشان در بازيهاي آسيايي، قهرماني جهان و همچنين ارزيابي عملکرد آنان با رويدادهاي قبلي، بررسي شرايط روحي و فيزيکي قهرمانان تيراندازي در روز رقابت ها و ... از ديگر مواردي بود که در اين نشست تخصصي به آن پرداخته شد.
در پايان اين نشست علي دادگر دستور داد نشست هاي کارشناسانه تا حصول نتيجه ادامه يابد و پس از بررسي کارشناسانه عملکرد کاروان تيراندازي اعلام خواهد شد.
با توجه به حضور تيم ملي تيراندازي در رقابت هاي قهرماني جهان و بازگشت قهرمانان کشورمان در روزهاي گذشته، بررسي عملکرد کاروان تيراندازي به اين زمان موکول شده بود.
ملي پوشان تيراندازي ايران با يک مدال برنز از بازيهاي آسيايي اجاکارتا و کسب يک مدال طلا، 3 مدال نقره براي نخستين بار در تاريخ تيراندازي از رقابت هاي قهرماني جهان روز يکشنبه 25 شهريورماه به کشور بازگشتند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل عملکرد موشک‌های ایران توسط سه کارشناس آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 مارک فیتز پاتریک معاون پیشین وزارت امورخارجه آمریکا، داگلاس باری کارشناس صنایع هوافضا و فابیان هینز کارشناس برنامه موشکی در خاورمیانه به تحلیل فنی عملکرد گروهی از مهم‌ترین موشک‌های ایران در صحنه نبرد پرداختند. این ویدیو را با زیرنویس فارسی این توضیح می‌بینید که برخی ادعاهای مطرح شده توسط این سه کارشناس مورد تایید تابناک نیست.

دیگر خبرها

  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تحلیل عملکرد موشک‌های ایران توسط سه کارشناس آمریکایی
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد